Gå til innhold

Spørsmål og tips om blitzfoto innedørs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke bildene dine så så verst ut med tanke på hvor dårlig lys det ofte er i slike haller. Spesielt de første synes jeg var godt opplyst både i forgrunn og bakgrunn.

Du har kjørt med ISO 1000 på de første bildene jeg synes var bra og nikons 50mm 1.8?

Deretter har du skiftet objektiv, da blir bildene litt mørkere og litt mer bevegelsesuskarp.. Hvilket objektiv har du brukt her?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke bildene dine så så verst ut med tanke på hvor dårlig lys det ofte er i slike haller. Spesielt de første synes jeg var godt opplyst både i forgrunn og bakgrunn.

Du har kjørt med ISO 1000 på de første bildene jeg synes var bra og nikons 50mm 1.8?

Deretter har du skiftet objektiv, da blir bildene litt mørkere og litt mer bevegelsesuskarp.. Hvilket objektiv har du brukt her?

jeg har ikkje brukt blitz når eg har hatt 50mm linsen på. Alle bilder med blitz er tatt med 70/300 et billig objektiv.

iso lekte jeg med, varierte den litt fra bilde til bilde innemellom.

Men alle tips om innstillinger osv for blitz er ønskelig. Jeg brukte en sak foran blitzen på endel bilder, en bouch sak som skal spre lyset bedre. vet ikkje om den er god, men funker fint til portretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...