Mats-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Heisann, er en gutt på 17 år som har interesse av foto. har kjøpt meg et Nikon D40 Digitalt speilrefleks, er ikke spesielt flink med kameraet enda. har vært ute og tatt noen bilder som jeg gjerne vil ha kritikk på, hva jeg kunne gjort bedre osv =) Endret 14. januar 2008 av Mats-- Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Prøv å hold deg til ett eller to bilder per tråd, blir lettere å gi kritikk da. Pass og på å skaler ned bildene litt, full størrelse tar litt tid å laste, og blir stort. Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 ok =) hvordan gjør jeg dette? (med og skalere bildene) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kan legge bildene inn som vedlegg, får bare opp små thumbnails i tråden da som man klikker seg inn på. Er også veldig lurt å begrense seg til MAKS 3 bilder per sånn tråd, helst bare 1. Ikke mange som gidder å kommentere et helt album Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ok =) hvordan gjør jeg dette? (med og skalere bildene) Jeg har laget en liten beskrivelse her. Tom Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 da var det redigert er enig i at det ble mye bedre =) takk skal du ha Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har også prøvd litt med rennende vann bilder, ser det er litt utbrent. Du kan rette på det neste gang med et gråfilter. Ellers litt lite farger og rotete med alle stokkene. Bilde nr.2 mener jeg også er for blast, lite farger/kontraster. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Har også prøvd litt med rennende vann bilder, ser det er litt utbrent. Du kan rette på det neste gang med et gråfilter.Eller gå attende seinare på kvelden, når det er mindre lys. Mats: På biletet av bekken ville eg personleg ikkje tatt med treet lengst til høgre. (Det er meg, skal ikkje kalle meg nokon autoritet når det gjeld å gje kritikk på bilete.) Endret 14. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 På det første bildet så er det ikke ordentlig i fokus. Du har nok tatt bildet med engang slik at kameraet har bevegd seg akkurat når du trykka på kameraet. Bruk heller selvutløser. Kansje også ha større fokal (f tllet) siden da fokusen blir over hele bildet og ikke bare selve fokus punktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå