QBab Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Den dumme pcen min altså Har laget en post og håper at noen hjelper meg med pc problemet...... hehe Anyways, Her er Nordlyset jeg lagde i går: Men som sagt så var det veldig vanskelig å lage nordlys:P Kan ha det i ett annet mønster om du vil Jeg måtte bruke Flash og Photoshop for å lage det der, og som du ser så er det langt ifra perfekt Hvorfor Flash? Du tegner bare en strek i Photoshop og så drar du den til alle kanter Illustrasjonsfoto: Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, vet det;) Jeg brukte flash først for å den lille hvite lysstipa som fader seg ut i blått (skulle være grønt:P). Altså slik at det ligner på et lasersverd. I photoshop gjorde jeg at fargene ikke ble like skarpe, også dro jeg den ene siden ut slik som du gjorde. Det går helt sikkert an å gjøre alt sammen i PS, jeg vet bare ikke hvordan. Har mest kunnskaper innen flash;) Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uansett hjelper det lite å gjøre det i PS om han ønsker vector. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uansett hjelper det lite å gjøre det i PS om han ønsker vector. Hva er en vector? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uansett hjelper det lite å gjøre det i PS om han ønsker vector. Hva er en vector? Jeg ser ikke morsomheten, og velger derfor å gi et seriøst svar: http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_graphics Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Evt. en norsk forklaring, her på forumet Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Veldig rask en i PS. NRK logo, bare med P istedenfor. Hehe Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Var jo faktisk ganske kul jah:) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er vel egentlig få av logoene hittil (inkludert mine) som kan brukest på t-shorter. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 `NPK (NRK) logoen er jo nesten bare og printe rett på... Eneste er at har fått North paintball klubb litt mindre blide på oss da de også bruker NPK... Så viste ikke helt hvordan vi skulle skille oss litt ut fra de... Men digger den NPK (NRK) logoen da, var så enkel og så genial:) Men er vell antagelig noe mere vi ser etter da... Tror jeg.. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Veldig rask en i PS. NRK logo, bare med P istedenfor. Hehe Den var kreativ! Men jeg trodde det stod NRK helt til jeg leste at det skulle være en "P". Du burde kanskje gjøre det litt mer tydelig. Om noen hadde gått forbi en med den logoen på t-skjorta så er jeg ganske sikker på at de hadde sett NRK siden det er det de er vandt til Men den var utrolig kreativ! Jeg hadde nok aldri kommet på noe slikt:P Min tanke var to paintball gunnere som krysset hverandre bak/forran et skjold hvor det stod NPK + Nordlys som bakgrunn. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe. Jeg tegnet en NPK/NRK logo også, ikke for å stjele ideen, men for å sammenligne. Og samtidig fikk jeg laget en "Chizzo Design" logo til meg selv lol Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Legger ut noen mulige oppgraderinger. P'en er endret til litt mer P form. Hehe. Beklager størrelsen, men bedre for stort enn for lite. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Hørtes ut som en flott ide du har Chizzo:) Venter spent:) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Denne var bare genial! Endret 22. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jøss, store forbedringer her ja likte spessielt den grønne lengst til høyre Virker som om du er inne på noe nå ja Men det er jo ikke jeg som skal ha logo da, så du får høre med Itw. Men tror kanskje de liker det bedre om du får med en gunner (var det Itw sa til meg ivertifall). Du kan bare bruke min om du vil Eller jeg kan tegne annen Har god erfaring med å tegne våpen skjønner du har tegnet utrolig mange... Her er noen jeg har tegnet i flash: Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Nå prøver vi som utøver paintball og ikke asossiere sporten med krig. Så er faktisk litt viktig, at det blir brukt markører, som paintball våpnene heter. I turneringer og slikt så er verken kamo eller markører som etterligner våpen tillatt netopp på grunn av dette. Så dette er litt viktig... Men gjerne en paintball markør som ikke er sååå detaliert, så slipper man at det liksom er ett bestemt merke den asossieres med. Viktigste er jo og få med magasinet, og luft tanken bak for da vil alle se at det ikke er ett våpen... Håper ikke dette gjør alt vanskeligere. Liker veldig godt ideen din Chizzo, da dette også er noe jeg så ut i begynelsen, men liker også denne NRK logoen da, er jo bare så enkel og genial:) Nordlyset på lillehammer logoen er og enkel og genial da den er enkel og printe på klær.. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe. Grunnen til at jeg har tegnet så mange våpen er ikke at jeg er noe fan av krig eller lignende, faktisk så er det helt motsatt. Jeg lagde en gang en flash tegnefilm som jeg la ut på nettet, og i den filmen var det ett militært området med en del våpen. Jeg fikk mange kommentarer og e-mails om at de likte tegningene mine. Og det endte med at jeg designet tegneserievåpen (som f.eks de på bildene over bortsett fra de to i 3d) for et nettsted kalt Newgrounds.com hvor det er tonnevis med flash spill og filmer osv... Det er historien min Jeg tenker for all del ikke på krig når jeg lager bidrag til denne logoen. Og de våpena jeg posta var bare for å vise noen eksempel på våpen jeg har tegnet før, for å vise at jeg kan dette... Jeg syntes det hadde vært kult om jeg og Mottiman hadde samarbeidet med å få et bra resultat. Det vil si at vi f.eks kan poste deler og til slutt tar en av oss å setter det sammen for å få et "logoresultat". hehe. Ser ut som om Mottiman hadde klart å brukt deler til å sette sammen en logo. Han var ivertifall kreativ! Denne var bare genial! Enig! Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan sikkert rigge opp tegnematten igjen, og tegne ett paintball gevær, og evt integrere d i logoen. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ja hadde vært konge:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå