Gå til innhold

Hjelp til å lage Logo til Paintball klubb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit ;)

foreløpig så har jeg tegnet en enkel stripe med nordlys i flash, og deretter brukt photoshop for å forandre formen litt og "Blur'e" den litt. Jeg har også dratt det blåe litt utover, men vet ikke hva som er best.

Hva mener du? på bilde så er jo nordlyset dratt litt utover på den ene siden. Skal jeg dra det blå ut eller det lyse ut? hvis du skjønner hva jeg mener:P

Lenke til kommentar

ok ;) jeg har tegnet nordlyset nå, men pcen er nede igjen for øyeblikket (skriver på iPoden nå). Regner med at jeg får fiksa det snart. Men er det bare våpenskjoldet som gjenstår nå? Isåfall kan vi vel sette sammen en logo iløpet av helga :) jeg er åpen for ideer når det gjelder å sette sammen logoen ;) er jo tross alt deres.

Endret av Chizzo
Lenke til kommentar
Jeg har dessverre så altforliten peiling på slike ting som logo laging, så vet ikke helt hvordan inspill som er til noen hjelp jeg kan komme med:)

Hadde jo vært gøy og sett en sniktitt da:)

Er jo spent;)

ja skal se om jeg får lasta opp bilde i morgen. Om jeg får fiksa pcen da :)

Lenke til kommentar

Den dumme pcen min altså :p Har laget en post og håper at noen hjelper meg med pc problemet...... hehe

Anyways, Her er Nordlyset jeg lagde i går:

post-127618-1200750650_thumb.jpg

Men som sagt så var det veldig vanskelig å lage nordlys:P Kan ha det i ett annet mønster om du vil :)

Jeg måtte bruke Flash og Photoshop for å lage det der, og som du ser så er det langt ifra perfekt :p

Lenke til kommentar

Er jo kul da, men i virkeligheten har det jo mye mere grønt i seg da..

Litt av problemet som jeg ser er jo ved print på klær, at det kansje kan bli vanskelig?

Men er jo tøft laget og way over hva jeg klarer i såfall:)

Lenke til kommentar

Må si du svarer kjapt! :D

hehe, jeg har ikks å mye peiling på nordlys jeg:P men skal jeg lage en grønn isteden? kan godt gjøre det altså ;)

Jeg vet ikke hvordan dette går med printing på klær. Men har du en annen ide om hvordan jeg kan tegne nordlys som lar seg printe på klær?

Og hvordan skal dere fikse det på klær? spreadshirt.no har jeg hørt skal gjøre en god jobb, en kompis av meg lagde en hettegenser som han fikk i posten.. Men det går jo ann å lage selv også, er det jeg lurer på. For noen klarer å printe litt av hvert på klær skjønner du ;)

Lenke til kommentar

Ja, som nevnt litt tiligere i posten, så er vell noe ala det de hadde på logoen til Lillehammer OL en grei måte og tengne nordlys for print på klær.

Men den du har laget vil jeg også tro funker i massevis, for den vil nok se noe ala nordlys aktig ut i hvit print også tror du ikke?

Lenke til kommentar
Ja, som nevnt litt tiligere i posten, så er vell noe ala det de hadde på logoen til Lillehammer OL en grei måte og tengne nordlys for print på klær.

Men den du har laget vil jeg også tro funker i massevis, for den vil nok se noe ala nordlys aktig ut i hvit print også tror du ikke?

Det kan vi jo se på ;) bare vent litt

Edit: Beklager:P Pcen kræsja igjen, så får ikke åpnet programmet :(

Endret av Chizzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...