Itw Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heisann Vi i Nordlys Paintball klubb mangler logo, og vi har ingen som er habile med og lage slikt heller i klubben. Så rett på sak: Jeg lurer på om noen hadde kunnet hjulpet oss med og lage en logo? En liten symbolsk sum for arbeidet kan skaffes, eller man kan få det i + poeng som vi sender nissen, så du er sikret ett godt gaveår til Jul:) Paintballklubben holder til i Alta (Nordlysbyen) så derrav navnet Nordlys Paintball Klubb Det blir jo noe sånt som NPK. Ser formeg at logoen burde inneholde Nordlys, og paintball, men ellers er det ikke mye min kreativitet holder til. Så om noen har mye fritid, og mangler bonuspoeng hos nissen, og har litt lyst og hjelpe oss ? Mvh ITW Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Skal se om jeg kan lage en liten logo hvis jeg får tid Skal det stå NPK, eller Nordlys Paintball Klubb? Endret 14. januar 2008 av Chizzo Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Flott:) Er vell egentlig NPK som er lettest? Lurte også på om det er mye jobb og lage logoen som ett våpenskjold? Hadde jo vært litt kult eller? Hva heter det formatet man kan lagre filen i, så man kan forstørre og forminske filen så mye man vil uten nevneverdig tap av kvalitet? Logoen skal jo brukes både på klær og ark så.. Endret 14. januar 2008 av Itw Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva mener du med å lage logoen som et våpenskjold? at det skal være et våpenskjold i logoen eller at hele logoen skal være et våpenskjold med bokstaver o.l... Skjønte ikke helt hva du mente Og forresten. Kan du sende en link til et bilde av den type paitball våpen dere bruker? helst et bilde med bare våpenet i, og ikke masse folk o.l i bakgrunnen bare søk etter bilde på google, finn.no, ebay eller lignende Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Heisann Nei var bare en tanke om at selve logoen hadde sett ut som ett våpenskjold... Og nordlyset har jeg sett for meg at kan bli vanskelig og lage, da det er vell vanskelig og framstille for print på klær? Dette er utleie markøren vi har. Ser for meg at det er denne siste som kunne blitt brukt, da den ser mere lik ut resten av markørene som er mere high end... Vet ikke om det vil se mere amatørmessig ut med den første da det er en nybegynner markør... Nevnte jeg tusen takk for at du ser på saken? Ikke i så fall TUSEN TAKK! Endret 15. januar 2008 av Itw Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og nordlyset har jeg sett for meg at kan bli vanskelig og lage, da det er vell vanskelig og framstille for print på klær?Du kan jo illustrere den som de gjorde til OL på Lillehammer da... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ja var jo ikke ille den.. Inne på noe der kansje? Endret 15. januar 2008 av Itw Lenke til kommentar
ET! Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kjapt illustrator forsøk. Endret 15. januar 2008 av ET-media Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Kjapt illustrator forsøk. Veldig enkel og grei, men liksom ikke hva man var ute etter... Mangla liksom noe futt, men som du sa ett kjapt forsøk:) Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det ser litt fake ut.. Men prøv å få malingen litt gjennomsiktig:P Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Raskt forsøk fra meg... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Var ikke ille forslag nei, men kan jo være vanskelig og forstå hva de strekene er? Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Egner seg heller ikke så godt på trykk Men var bare for å bidra med noe i alle fall. Skal se om jeg kan få til noe vector til deg. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ok kjempe greier:D Må jo ha en kul logo nå når sommern nermer seg:D Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Holder på med en jeg og, skal se om jeg rekker å bli ferdig til helgen Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Flott høres kanon bra ut:) Er bare konge og ha noen og velge i:) Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Beklager for at jeg har vært ute av posten en stund. Pcen har vært nede pga. virus. fiksa det i dag så jeg skal se om jeg kan få tegnet den iløpet av dagen da tegner jeg den siste på lista. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Her har du en tegnet versjon av det nederste bildet Kan nok få den mer detaljert om du ønsker. Og forresten: Bakgrunnen og skriften er ikke ment til å være logoen! var der bare til pynt Her har du den uten bakgrunn: Hvis du viser den mappa du lagrer bildene på i miniatyrbilder, så kan du nesten ikke se at den er tegnet så hvis du zoomer inn så må du tenke at den ikke skal være så stor på logoen, var derfor jeg ikke tegnet den så detaljert, for når du ser den på avstand så passer ikke alle detaljer inn. Men kan tegne den bedre om du ønsker da Endret 17. januar 2008 av Chizzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå