Howard Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi har prøvd MSIs bærbare maskin rettet mot spillmarkedet. Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dette var et makkverk uten like. Ok, maskinen yter, men det er det? Hvis jeg hadde fått en slik maskin i posten etter å ha gledet meg lenge, ville jeg blitt kraftig skuffet. Ikke for å tråkke noen av de uheldige eierne på tærne, men dette er neppe en særlig god investering. Takk for testen, men skjønner hvorfor det ble en minitest.. hehe. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tørk nå støv av maskinen før du tar bilder, kutt bakgrunnen. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Huff, den var virkelig ikke pen. Blank plast funker bare ikke på innsiden av laptoper (eller andre håndholdte enheter for den saks skyld), og flammer gjør ikke annet enn å øke Nille-feelingen. Og hva er greia med fargekodinga på audio-jackene? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 - Ikke imponerende ytelse - dårlig byggekvalitet - utrolig dårlig gjennomtenkt portplassering Er det i det hele tatt noen grunn til å kjøpe denne fremfor Compal IFL90+, Dell XPS m1530, Asus G1s eller lignende? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det første som slo meg var, oi, den der så billig ut. Design, og det billig blanke plasten der fikk meg over på nille følelsen. Jeg ser ingen spesiell grunn til å kjøpe den. Ikke direkte avskrekkende pris, men ikke direkte billig heller. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det ser litt ut som om en fjortiss har lakkert den på egen hånd og satt på noen tøffe klistremerker han tilfeldigvis hadde liggende. Alikevell syntes jeg at den nesten så så harry ut at den var tøff igjen Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den var stygg... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ved å trykke inn knappen overklokkes prosessoren i systemet med ca 20 %, fra 2,4 til 2,6 GHz. Nærmere bestemt er det FSB-frekvensen som økes fra 200 til 216 MHz QDR. 2,4 -> 2,6 GHz er bare 8,3% overklokking 200 -> 216 GHz er bare 8,0% overklokking Ellers så synes jeg ikke prisen var spesielt bra heller. Husk at prisen på ca 11 000 kr er for en enklere modell. Legger man til 500 kr for å oppgradere prosessoren fra T7300 til T7700, ca 1000 kr for bedre oppløsning på skjermen, samt 1000 kr for å oppgradere fra DVD-brenner til blueray-leser så vil jeg estimere prisen på den testede modellen til ca 13 500 kr. Vel, det er ikke veldig dyrt i forhold til spesifikasjonene, men kanskje ikke spesielt billig heller. Angående utseende må jeg bare si meg enig med resten i tråden: Den ser ikke pen ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 TURBOKNAPP. Den alene er grunn nok til å kjøpe maskinen. Ahh, disse minnene. Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det må vel vær det styggeste jeg har sett! Hvem liker egentlig dette? ser jo ut som en volvo 240 råne pc.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Synes det senker nivået på MSI merket at de leverer sånt. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Synes det senker nivået på MSI merket at de leverer sånt. Vel, den bekrefter vel det lave nivået til MSI. Den var rett og slett grøsselig stygg. Med unntak av turbo knappen, den var litt kul. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Topp hovedkortene til MSI har jeg da alltid likt, selv om jeg selvsagt heller velger ASUS, og sånt som dette øker jo ikke tilliten til å velge MSI framfor ASUS. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Utseendet på en bærbar PC påvirker altså ditt valg av hovedkort? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Med unntak av turbo knappen, den var litt kul. kul, men ubrukelig? Når har man bruk for å overklokke fra 2,4 til 2,6 Ghz? I spill er jo 2,4 kraftig overkill uansett spesielt med dette skjermkortet som uansett blir den begrensende faktor... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Med unntak av turbo knappen, den var litt kul. kul, men ubrukelig? Når har man bruk for å overklokke fra 2,4 til 2,6 Ghz? I spill er jo 2,4 kraftig overkill uansett spesielt med dette skjermkortet som uansett blir den begrensende faktor... Kul som i nostalgisk Brukandes for en som ikke kan overklokke, men ganske ubrukelig for en som kan overklokke.. Ikke at laptoper er det mest tilrådlige å overklokke i utgangspunktet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Utseendet på en bærbar PC påvirker altså ditt valg av hovedkort? Nei, men det viser jo litt hvordan MSI framsetter kvalitet. Det finnes merker man er fornøyd med og de som ikke er. Ser du stadig lav kvalitets produkter fra en produsent så er det ikke sikkert du en gang ser på produktuvalget dems når du skal ha noe. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Uber harry! Kan ikke Lian Li begynne å lage bærbare i aliminium snart ? Endret 15. januar 2008 av Nautique Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå