kraaka Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Bare lurte på om noen har noen erfaring med støydempings mattene til Noise-Control for Dragon serien.... Bra eller dårlig ? :-? Tenkte bare å få vekk litt støy Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har det selv til dx serien. Virker bra det, merker ikke så mye nå fordi cpu vifta mi bråker 35db! Men jeg merker at det virker! Lenke til kommentar
e-jam Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg synes ikke det virker så veldig godt, men så har jeg ei kraftig vifte i strømforsyninga som blåser støyen rett ut i rommet. I tillegg ble kabinettet ganske tungt etter at jeg isolerte det... Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har merket meg at det løsner små fibrer fra mattene, er dette et vedvarende problem eller noe som går over etter tid. Er det noen av dere som har erfaring med dette? Kan det kansje være en fordel å bruke støvsuger på mattene en gang i blant mtp at det også (antas fra min side) samler seg støv i mattene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå