Gjest røykeren Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det noen som har prøvd det? Kan du anbefale en seriøs hypnotisør? Fungerer det? Vil gjerne høre om erfaringer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hypnose hjelper bare hvis du selv vil bli påvirket eller hvis du vil oppleve det magikeren på scenen sier til deg. Tenk på det som placebo effekten så mange rare piller har, mer energi og hva enn, hvis du tror det hjelper så hjelper det deg. Det er ikke pillene som gjør det. Så jeg vil ikke anbefale å sløse penger på å bruke en hypnotisør. Tipper du har prøvd plaster, tyggis og alt slikt? Endret 14. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hypnose hjelper bare hvis du selv vil bli påvirket eller hvis du vil oppleve det magikeren på scenen sier til deg. Tenk på det som placebo effekten så mange rare piller har, mer energi og hva enn, hvis du tror det hjelper så hjelper det deg. Det er ikke pillene som gjør det. Så jeg vil ikke anbefale å sløse penger på å bruke en hypnotisør. Tipper du har prøvd plaster, tyggis og alt slikt? Hei, ja jeg har prøvd alt det.. Men ingenting hjelper, og jeg klarer virkelig ikke å slutte å røyke. Jeg får forferdelige abstinenser med angst, depresjoner, ekstrem irritabilitet etc. Og det er såvidt utholdelig i 1, 2 dager, før jeg sprekker igjen. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Bare bestemme meg og slutte, eller trappe ned, klarer jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest Røyken Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei, Jeg kjenner ikke noen hypnoterapauter, men det finnes en DVD med hypnose som skal hjelpe deg med røykeslutt. Jeg har ikke prøvd DVDen. Selv brukte jeg Røykepiller med stor suksess. Hadde ingen bivirkninger selv, men man kan få bivirkninger med dem. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Slikt funker, men bare om du tror selv at det virker. Vil anbefale deg å be fastlegen om hjelp. Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 "Endelig ikke røyker" er en bra bok som hjalp meg til å slutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå