Gå til innhold

Overnatting i London!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi skal på klassetur til London, ca 11 elever og 1 lærer, og trenger overnatting. Så lurer på om noen her vet om og kan anbefale et hostel/vandrerhjem eller annen billig overnatting i sentrum av London? Så sentralt som mulig hadde vært fint! :) Helst ikke sovesal, men rom med plass til 4-6 i kanskje, og kanskje mulighet til enkelt/dobbeltrom for lærer.

 

Jeg har sett en del på nett, finn.no, kilroy og diverse, men det er så mye å velge mellom, så hadde vært fint om noen kunne anbefale noe.

 

Takk for svar!

Endret av LillaGubben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i London tre ganger. De to første gangene på hostels, og jeg må si at det nesten var en mer positiv opplevelse enn det middelklassehotellet vi bodde på siste gangen. Det er noe med hva jeg føler at jeg får igjen for pengene...

 

Begge hostellene var veldig bra, følte meg trygg der, og temmelig sentrale begge to. Det første var dog mest sentralt, og nærmere undergrunn. Det var forsåvidt også i forbindelse med klassetur. Akkurat jeg bodde på 6-mannsrom, men alle rommene er ikke like store.

 

Her er linken til det hostellet, og det var også med yha vi fant hostel den andre gangen, så sjekk den nøye ut, og les betingelsene godt før dere finner pris. Uansett kan jeg godt anbefale yha :D

 

http://www.yha.org.uk/find-accommodation/l...auls/index.aspx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...