neoman Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hallo skal skaffe meg en ps3 i dag 40 gb versjonen og vurderer ratchet som første spill. har spillt flere av de andre spillene og er fornøyd. nå til spørsmålene. 1 hvor langt ca er spillet? 2 jeg runder stort sett alle spilla mine på hard-very hard så tror dette vil bli litt lett? er det vanskelighets grader? 3 om det er vanskelighets grader hvordan påvirker det spillet? er piss lei av slik det er på skytespill att den eneste forskjellen er att du tåler mindre og fiendene tåler mere. 4 er spillet free roaming til en viss grad slik som de tidligere? og gjerne enda litt til.. det var egentlig det håper noen kan svare:) Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 husker ikke men om du runder det en gang så er det kanskje.. 40t? mulig mer om du vil ha alle collectables og oppgraderinger osv. tror det er en vanskelighetsgrad ved første gjennomgang, nummer to kaller noe annet, og da er fiendene mye sterkere(mer liv, mer skade). du kan gå tilbake på alle baner og finne ting som du må ha gadgets for å nå som du ikke når med en gang. så og si så må du free-roame om du vil "gå gjennom" spillet 100%. kan også nevnes at ved 2. gjennomgang kan du oppgradere våpnene utteligere 5 nivå. uansett anbefales spillet om du like de forrige. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Okey takker for svar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå