mcgroven Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Irakisk utryddelse. Se videoen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Flammelakkerte hjelmer? The Fast And The Furious møter Gears of War, ser det nesten ut som... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gleder meg så ekstremt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Synes ikke det så noe spesielt ut. Nå har ikke jeg sett fra in-game. Men skal så absolutt se nærmere på dette. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Syntes ikke det så så ALTFOR spesielt ut jeg heller... Altfor likt Gears of War... Men kan jo selvfølgelig kikke litt mer innpå det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dette så rimelig labert ut, håper det blir bedre enn det ser ut til ut ifra traileren. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har store forhåpninger til dette spillet, men frykter det går i samme fellen som kill.switch. Det er kjekt at de fokuserer på co-op funksjonaliteten, men det må være et bra spill i bakgrunnen og ikke bare en showcase som viser hva man kan få til hvis man spiller på lag. Traileren skuffet ihvertfall grådig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hadde egentlig ganske greie forventninger til dette her, men så dukket det opp diverse previews som sa det var dass på nåverende stadie (kort tid før utsettelsen av spillet meiner eg). Eg jekker ned firventningene noen hakk i denne omgang Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) En ting er å spille coop, men hvordan løser de teamwork hvis man spiller alene? Som regel er NPC'er drit elendige taktisk og igrunn kun til hjelp hvis scenen er scriptet. Spillet bør kunne spilles alene også. Skal bli spennende å se hvordan de bygger opp brettene. Det taktiske aspektet kan bli ganske dynamisk hvis brettet er stort og åpent, det stiller i så fall ekstreme krav til spillet AI. Her føler jeg fallhøyden kan bli fatal.. edit: Har 'kritisert' gamer litt i det siste for å komme med nyheter etter alle andre. Men denne gang lyste artikkelen opp på RSS-leseren og jeg har ikke sett den i andre norske medier enda. Endret 14. januar 2008 av Mozze Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 blir teit å kritisere hvordan det muligens blir å spille spillet alene... SPILLET er jo laget for at du skal spille 2stk, om du er alene så kjøper du ikke spillet da vettu ikke noe spill for meg uansett Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jepp. Man bør nok gå to sammen og kjøpe spillet. Altså ikke spleise... Tipper jeg må overtale noen av mine venner til å kjøpe spillet. Likte å spille coop på Gears og Crackdown, så det må jo bli bra. Siden her fokuseres det bare på coop (nesten da). Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 blir teit å kritisere hvordan det muligens blir å spille spillet alene... SPILLET er jo laget for at du skal spille 2stk, om du er alene så kjøper du ikke spillet da vettu ikke noe spill for meg uansett Ikke uenig i det du sier. På den annen side blir markedet kanskje litt smalt om man kun baserer spillet på coop. Ikke alle kompiser kan spille samtidig og da er man plutselig alene, evt spille med vilt fremmende. Sistnevnte kan selvsagt gi meget gode spillopplevelser, men også mye frustrasjon. Hvordan løses f.eks kampanjer hvis man ikke kan spille med samme person hele tida? Kan man kun velge personer som har kommet like langt osv. Her er det mye srpøsmål og få svar så det blir spennende å se hvordan de har løst dette i praksis. Ideen virker i alle fall god, selvom jeg ikke fikser fps på konsoll.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg