Gå til innhold

8800Gts x2 i Sli på Asus P5N-T Deluxe?

Lachesis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt stemme at man må ha GTX eller Ultra for å ha tre skjermkort i SLi.

For å kjøre SLi samme om det er 2 eller 3, så må det være samme GPU, helst helt identiske skjermkort. Men har hørt det kan gå med Asus 8800GTS og XFX 8800GTS, men jeg anbefaler på det sterkeste å ha helt identiske skjermkort. Siden ikke 8800GTS og Ultra har samme GPU så kan du ikke ha 2 GTS og et Ultra. Håper det svarte på spørsmålet.

;)

Lenke til kommentar
Hei! 1: jeg skal kjøpe et Asus P5N-T Deluxe eller EVGA nForce 780i SLI, og passer 2x Nvidia 8800Gts(I Sli altså) :p i et av disse kortene?

2:Hvilket Hk er bedre? :roll:

Mvh Lachesis

Hvilket HK som er best er det vanskelig å svare på. Men tatt i betrakning at de har samme chipset, må du nok se på hva som befinner seg på det av PCI-E porter osv.

Får selv mitt P5N-T i morgen.

Endret av gigax
Lenke til kommentar
Det kan godt stemme at man må ha GTX eller Ultra for å ha tre skjermkort i SLi.

For å kjøre SLi samme om det er 2 eller 3, så må det være samme GPU, helst helt identiske skjermkort. Men har hørt det kan gå med Asus 8800GTS og XFX 8800GTS, men jeg anbefaler på det sterkeste å ha helt identiske skjermkort. Siden ikke 8800GTS og Ultra har samme GPU så kan du ikke ha 2 GTS og et Ultra. Håper det svarte på spørsmålet.

;)

Masse feil info her .....

Man må ha GTX eller Ultra for triSLI ja, men ikke for vanlig SLI, 8800GTS 320bit og 8800GTX/Ultra har akkurat samme GPU nemlig G80, emn amn kan ikek blande GTX/Ultra med GTS, Ultra og GTX burdte amn fint kunen emd litt modding av BIOS ;)

SAmme hvilket merke du har du kan parre hvilket somhelst merke og det har ingenting å si på ytelse eller stabilitet .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...