Gå til innhold

Spillåret 2008 – festen fortsetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kongeartikkel! 2008 ser unektelig spennende ut.

Av de litt ikke-store og ikke-så-jævlig-hypa spillene (om jeg får lov til å kalle dem det) så er det bare Age of Conan som jeg virkelig ser fram til. Ellers er det jo en selfølge at jeg gleder meg til GTA:IV. Det kommer til å bli helt rått! Gleder meg så mye at jeg kaster opp snart.

Lenke til kommentar

Syns jeg leste at roxstar ikke ville slippe gta før mot høste, og her står d første kvartal....

også hvorfor mangler s.t.a.l.k.e.r? det er vell planer om å slippe en utgave med ganske kraftig multiplayer del, syns jeg leste at det var planer om å levere dette i løpe av 2008 ;P

Lenke til kommentar

Er det mine slitne øyne som bedrar meg, eller har dere ikke nevnt Super Smash Brawl?!?! Skandalen er for stor til ord, dette spillet kommer til å bli det beste som noen gang har, eller kommer til å bli utgitt!

Neida, men hvorfor er ikke spillet på listen? Det går ikke an å ikke like Smash vel..? :cry:

Lenke til kommentar

Kan ikke glede meg mer til Mafia 2, GTA IV og Alan Wake enn det jeg gjør nå. Hvis ikke GTA kommer nå i mars begynner jeg å grine.

Ser ellers frem til RE5, Metal Gear Solid 4, Far Cry 2, Rock Band, LittleBigPlanet, Race Driver: Grid, Alone in the Dark, Brothers in Arms, BF: Bad Company, Prototype, Borderlands, Silent Hill 5, Dead Space, FIFA/PES 09 osv osv. For et år!

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...