Thomas Toget Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hallo! Har en Samsung 40" full HD, og: E6600, 2gb rask ram, 8800gts? 320mb, etc.. Prøvde D.I.R.T i går men hadde litt problemer.. På 1920x1080 (full hd) hakket det litt, så skrudde ned ett hakk.. Då fløt spillet fint, men bildet var ikke over hele skjermen ?! Hva kommer dette av? Tror ikke det var slik før jeg lastet ned den nyeste nvidia driveren.. Det er sikkert noe skikkelig teit jeg har gjort feil, men måtte bare spørre likevel Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hallo! Har en Samsung 40" full HD, og:E6600, 2gb rask ram, 8800gts? 320mb, etc.. Prøvde D.I.R.T i går men hadde litt problemer.. På 1920x1080 (full hd) hakket det litt, så skrudde ned ett hakk.. Då fløt spillet fint, men bildet var ikke over hele skjermen ?! Hva kommer dette av? Tror ikke det var slik før jeg lastet ned den nyeste nvidia driveren.. Det er sikkert noe skikkelig teit jeg har gjort feil, men måtte bare spørre likevel kjør et lite kalibrerings program det retter på alt det heter PixelMate og er bare på noen få kb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå