Gå til innhold

Å selge hovedkort til Nigeria


Anbefalte innlegg

Jeg annonserte nylig etter å kjøpe et S939 hovedkort på bruktmarkedet her. Fikk bla. følgende svar:

"Dear seller,

I want to make payment for your item, the payment will be make via check which will be deliver to your house address, kindly reply with your price in EURO and how many unit you have for sale , also calculate the shipping price to Nigeria via Fedex Express Delivery and chat with me at [email protected] or [email protected] because of the urgent need of this item so that we can finish the transaction soonest without any delay and once you cash the check you ship out the item immediately ..... i hope to hear from you soonest.

Regards Lisse Rowland"

 

Dette var jo interessant, så jeg svarte:

 

Dear Lisse,

 

Thank you for you interest. I have 50 items for sale of the following

mainboard: Asus Rasshull 3000, PCI-Express, Nvidia 7900 GTX.

 

The selling price will be 50 EURO for each mainboard and the FedEx

price will be about 1000 EURO.

 

Signatur, Norway

 

 

Tror dere jeg får solgt noen Asus Rasshull hovedkort til denne svindleren?

 

CD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert.. hehe.. problemet er at de ofte sender sjekker hvor verdien er høyere enn det du skal ha.. så casher du sjekken, som ikke går, men er ett eller annet tull, så det registreres likevel, og så krever de deg for mellombeløpet uten at du har fått penger i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Sikkert.. hehe.. problemet er at de ofte sender sjekker hvor verdien er høyere enn det du skal ha.. så casher du sjekken, som ikke går, men er ett eller annet tull, så det registreres likevel, og så krever de deg for mellombeløpet uten at du har fått penger i det hele tatt.

 

Ja, regnet jo med det var et eller annet slikt. Kommer selvsagt ikke til å gå i noen bank for å cashe noen sjekk, men vil bare se om de svarer meg på mitt fantastiske tilbud.

 

CD

Lenke til kommentar

Jeg har nå en ordre på 10 stykk Asus Rasshull hovedkort:

 

Dear XXX,

Kindly chat with me at [email protected] or [email protected] so that we can finish this transaction soonest , i only need 10 unit of this item kindly calculate the shipping price for the 10 unit and the total price so i can know also reply with your full house address where the item will be mailed...

Regards....

Lisse

 

Lurer på om Lisse vil ta 10 Abit Kukksuger i stedet, siden jeg er utsolgt for Asus Rasshull? Hva tror dere?

 

CD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...