Gå til innhold

CoD4; spørsmål angående våpen og live.

Brunøye

Anbefalte innlegg

Hei, har ranket meg litt opp på CoD4 no.

Det jeg lurer da på er om det går ann og bruke lyddemper og reddot samtidig?

Hvis ikke det går er det jo litt kjipt.

Og så lurer jeg på om noen vet når det skal bli gjort noe med live spillingen da.

siden når jeg først har kommet meg inn på et online spill så detter jeg mange ganger ut av spille, kommer opp at jeg logges av live. Så står det at man må være logget på live før og spille, sjekker om jeg er logget av, men det er jeg ikke.

Dette er svært iriterende pga at man mister jo alle poengene man får i spille. sitter og spiller og så plutselig taper man 3-500 poeng. det er surt. og samme skjer på nytt og nytt.

Vurderer snart og selge hele jævela dritten, xboxen og spillene. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Man kan ikke bruke både silencer og RD samtidig. Syntes ikke det er kjipt at det begrenses til en "attachment" pr våpen, men det trenger vi ikke diskutere videre :)

- Vedrørende Live så jobbes det fortsatt med å stabilisere ting. Liten tvil om at sårbarheten er mest synlig i det amerikanerene våkner til live og logger seg på.

Regner med at MS fikser dette innen kort tid, da det i disse dager er klart bedre enn det var i jula.

Lenke til kommentar
- Man kan ikke bruke både silencer og RD samtidig. Syntes ikke det er kjipt at det begrenses til en "attachment" pr våpen, men det trenger vi ikke diskutere videre :)

- Vedrørende Live så jobbes det fortsatt med å stabilisere ting. Liten tvil om at sårbarheten er mest synlig i det amerikanerene våkner til live og logger seg på.

Regner med at MS fikser dette innen kort tid, da det i disse dager er klart bedre enn det var i jula.

Joda, det er jo forbedret, men er enda jævelig irriterende. hehe

takker før svar, og så håpe vi på at det blir fortgang i og få det til og fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...