Gå til innhold

Spill PC-spill på PS3

Anbefalte innlegg

Måtte bare poste denne faksimilen.

Hentet fra ITavisen

Med StreamMyGame kan du spille PC-spill på en PS3 med Linux.

Krever Linux

Med StreamMyGame er det mulig å streame et spill fra PC til PC, nyttig om den ene maskinen er for treg.

I den nye versjonen er det også lagt til mulighet for å spille PC-spill på en Playstation 3.

Høy-oppløst

Sony anbefaler Ubuntu eller Yellow Dog Linux som PS3-OS. Maksimal oppløsning er på hele 3200x2400.

Serverdelen som installeres på PCen støtter Windows XP og Vista og krever DirectX 8, 9 eller 10.

Klientprogrammet fungerer i XP, Vista og Linux. Last ned gratis her. (Registrering kreves).

Her kjører Crysis på en Turion laptop med 800mhz CPU og et Radeon Xpress 1100. Maskinvare som ikke engang ville ha klart å starte spillet.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Hadde vært kjekt å prøvd egentlig. Bare for å se om det hakker eller whatnot. Hva er det da som kreves mest i denne sammenhengen da? Hastighet på nettlinja? F. eks om en person her på forumet har en superpc og jeg vil spille et av spillene hans på min crappy bærbare og med laveste hastighet på nettlinja, hvordan vil det gå?

Lenke til kommentar

La ut ein post eg og her og artikkelen :whistle: , men det ser veldig intressant ut. Skal teste det på stasjonær PC-en min og laptopen seinare i dag og sjå om det går. Tipper du må ha ei ganske bra internett linje får at det skal gå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...