Galexon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal til Roma på studietur om noen uker, og tenker å kjøpe et billig men heftig spill til min nye PSP Slim. Liker det meste, da spesielt bilspill og skytespill. Har sett et spill som ville vært det beste alternativet for meg (Ace Combat X), men dette er visst ikke å oppdrive hos Norske forhandlere, noe som gjør muligheten for å ha med meg spillet til Roma svært minimal. Tenker litt på Killzone Liberatione eller Ridge Racer 2. Elsket demoene på begge spillene. Killzone hadde heftige kamper, og bra fysikk, mens Ridge Racer gjorde at jeg følte meg som en konge bak rattet. De råe sladdene!!!! Spillene er for øvrig i den middelsdyre klassen (200-250kr), og håper på å finne et spill litt under dette. Hvis ikke får jeg bare kline til og kjøpe det. Tenker bare at jeg burde ha noe penger til lommepenger i Roma også. Lurer på om det er noen der ute som har et tips angående et heftig skytespill eller et rått bilspill som ikke koster så alt for mye, men som gir mye igjen for pengene. Ville også satt pris på om dere lastet opp bilder av det aktuelle spillet dere tipser om, slik at det blir lettere for meg å bestemme meg. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg foreslår en kombinasjon. Jeg garranterer deg mye morro med Grand Theft Auto i PSP-en. Aner ikke hvor mange timer jeg har spilt det på PSP, men fett er det hver gang. Begge to er gode spill, Liberty City og Vice, så kjøp det du får billigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå