Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Uromantiske kjøtere! Dritt i kjøpe kort og roser men du kan da for f*en gjøre det fint for damen da. En liten reminder om at du heldigvis ikke er alene. Lag kort selv eller ta henne med ett sted. Tenk på det slikt at du gjør det idag som om det var en vanlig dag. Hadde eg hatt noen så...... Var også noe å opprette en høytidsdag for! Kan ikke folk få lov til å gjøre det på den dagen de har mest lyst selv?? For 10 år siden var det ingenting som het Valentines day i norge.. Men næringslivet trakk inn enda en amerikansk hype bare for å tjene noen ekstra slanter (Halloween og ja.. bare tull!). Snart er det noe hver dag.. og hvis du ikke kjøper noe er du en dritt! *F*u*c*k* Valentines day (og halloween når det kommer). Snart begynner vi vel å feire thanksgiving og her i Norge. Penger å tjene på det. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Ja til Kalkun... Er morsdag og farsdag også en sånn komersiel dag kanskje? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ja til Kalkun... Er morsdag og farsdag også en sånn komersiel dag kanskje? Morsdagen og Farsdagen har vært litt lengre da.. mer tradisjon. Er det forresten ofte ellers du gjør litt stas på mor og far? Damene forventer litt mer og litt oftere. Mamma ble glad for at jeg ringte hjem på morsdagen i år.. og det er greit når det liksom holder. Edit: men næringslivet utnytter seg jo max av det da... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Uromantiske kjøtere! Dritt i kjøpe kort og roser men du kan da for f*en gjøre det fint for damen da. En liten reminder om at du heldigvis ikke er alene. Lag kort selv eller ta henne med ett sted. Tenk på det slikt at du gjør det idag som om det var en vanlig dag. Hadde eg hatt noen så...... Hurra, endelig en som forstår litt. Noe man har funnet på selv, er så veldig mye bedre enn noe ræl man har røska med seg fra Esso ... Uansett hva folk måtte si, så syns vel alle at det er litt koselig om folk gjør noe fint for dem? Men ikke gjør ting fordi man "mååå gjøre noe på Valentines Day". Finn heller på noe orginalt fordi man har LYST... *Alene både igår og idag * Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Valentines Day = noe amerikansk bullshit som er påfunnet for å selge mer røde roser og små romantiske presanger som ingen har bruk for! Bare tull! 8) Langt på vei enig. Hvorlangt det er "bullshit" eller ikke, skal jeg ikke uttale meg alt for mye om, har egentlig ikke satt meg inn i hva det går ut på . Men at det kommer fra Usa er sikkert, hverfall det der med liksom allmenn feiring av det. Det er akkurat som "halloween". Det er også sånn opplegg som er importert fra Usa. Vi har jo ikke brukt de greiene der her i landet før, untatt at julebukk er vel beslektet, men en egen vri. Det har jo godt igjen alltid det med å ta etter alt mulig fra Usa. Det var bra på 60 & 70 tallet, for da var det mest de bra sakene som ble importert. Industri og arbeidsplasser tilogmed. Men i dag er det liksom alt det fjollete som kommer, sånn som Valentines day og Halloween. Det blir sikkert det der høsttakkefest(eller hva det heter på amr.) som blir det neste kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja, jeg vet at jeg er litt sent ute, men her kan man finne alternative forslag for neste års Valentinskort... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 her er mit valentine kort: Dear AMD Athlon Xp 2000,would you be my valentine? Your love, Aleks_r Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg kjøpte en nellik til 18 kr og prøvde å farge den svart til kjæresten min på valentine's day. I tillegg så kjøpte jeg og hjalp til å lage middagen. Og så spilte jeg ingenting hele dagen. håhå! Jeg er litt av en romantiker. Forøvrig kan det også tenkes at jeg gjorde dette (ihvertfall delvis) grunnet 20. mars. 20. mars er "Steak & Blowjob day", oppfunnet av en oppgitt fyr som syntes det var kjipt at damer skulle ha en dag hvor de skulle bli satt pris på, men gutta skulle ikke ha noen dag. Jeg er sikker på at enhver med litt mellom øra skjønner hva 20. mars går ut på. Jeg gleder meg ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå