Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentines Day

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VD er like interssant som kvinnedagen.....  :roll:
Sier han som ikke har noen. *Snufs* har heller ingen :cry:

Joda! Det er nettopp det som er så digg.. Dama driter i sånt... og hun bryr seg ikke stort om mitt "dataforbruk"... tror jeg har funnet "nåla i høystakken" blandt jenter :)

....men det må tas med i beregningen at hun er hestefrelst (som en jævl4 fjortis) , og det må jeg ta hensyn til..... *hmpf*

Lenke til kommentar

må bare slenge inn litt fakta.. tror det er fakta.. leste det et eller annet sted i alle fall..

Valentines dagen er ikke no Amerikans mambojambo, men en dag til minne om presten(?) Valentin som tok seg frihet til å vie folk nettopp på denne dagen.. et eller annet var ulovlig.. og det er lenge siden.. men jeg tror det er no sånt.. derfor "feirer" vi valentines dag den 14.februar.. :yes: men!! dagen er jo blitt meget blåst opp! man MÅ liksom kjøpe gaver til sine kjære og sende kort hit og dit.. og damene blir vanligvis furtne hvis man ikke har husket dagen.. selv pleier jeg ikke å feire på noen måte.. kan ha sammenheng med at jeg aldri har hatt type når dagen har kommet.. men uansett :wink:

Lenke til kommentar

Penta: Det meget mulig det var sånn det startet, men som du sier selv, det har blitt en handelsstandens dag.

I dag økte prisene på roser med 400% i New York, det sier sitt.

Og de fleste damer blir irritert/gretne hvis dem ikke får noe av gutten "sin", that's a fact!

*single and loving it* (or maybe not?!*

Lenke til kommentar

Hei unvill!

Sjølv er eg ikkje er samman med ei jente/dame så kan det hende eg kommer til å sende ein tanke til nokre av mine venninner.

Det eg vil råde deg til er å ikkje falle i klisjenes hender.Trur heller du bør satse på noko litt meir orginal.

Som eit døme kan ein for eksempel seie "Eg elsker deg" på denne måten :

Eg hugleiker deg av heile mi bankande blodpumpe.

Elles når det gjelder Valentines day så begynner den å bli ein handelsstadsdag.

Men,synest ikkje den er blitt så gale som eg meiner at Jula er.

Eg føler at ein bør være vere veldig forsiktig med Jula.Synest at balansen mellom tradisjon og kommersaliseringa i Jula er i ein veldig hårfin balanse.Og at handelsstaden bør tenke seg om ein del ganger på aktivitetane dei iverksetter.Slik at balansen ikkje blir brutt.

Lenke til kommentar

Valentines dagen er ikke no Amerikans mambojambo, men en dag til minne om presten(?) Valentin som tok seg frihet til å vie folk nettopp på denne dagen.. et eller annet var ulovlig.. og det er lenge siden.. men jeg tror det er no sånt.. derfor "feirer" vi valentines dag den 14.februar..

St. Valentin ble sett i fengsel for sin "forbrytelse". Der ble han forelsket i fangervokterens blinde datter, og hans kjærlighet til henne gjorde at hun fikk tilbake synet igjen. De giftet seg å fikk masse barn...blalba.. Det var noe sånt ;)
Lenke til kommentar

Valentines dagen er ikke no Amerikans mambojambo, men en dag til minne om presten(?) Valentin som tok seg frihet til å vie folk nettopp på denne dagen.. et eller annet var ulovlig.. og det er lenge siden.. men jeg tror det er no sånt.. derfor "feirer" vi valentines dag den 14.februar..

St. Valentin ble sett i fengsel for sin "forbrytelse". Der ble han forelsket i fangervokterens blinde datter, og hans kjærlighet til henne gjorde at hun fikk tilbake synet igjen. De giftet seg å fikk masse barn...blalba.. Det var noe sånt ;)

oj! såpass!! hm.. da lurer jeg på hvor jeg leste det shitet jeg skreiv hen! hoho! :wink: slikt skjer!

lurer på om dama fikk den nedturen når hu kunne se igjen.. eller kanskje herr valtentine var en skikkelig hønk! de fikk tross alt masse barn..så han var vel det :yes:

Lenke til kommentar

Uromantiske kjøtere! Dritt i kjøpe kort og roser men du kan da for f*en gjøre det fint for damen da. En liten reminder om at du heldigvis ikke er alene. Lag kort selv eller ta henne med ett sted. Tenk på det slikt at du gjør det idag som om det var en vanlig dag. Hadde eg hatt noen så...... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...