mcgroven Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Et av fjorårets beste flerspillerspill får snart nytt innhold. Les mer Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Får håpe det kommer på konsoll også, spillet trenger nytt innhold desperat! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 pikade meg på tide, har jo stått på stedet hvil siden betadagene Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Blir herlig med nye kart. TF2 slår jo de fleste andre fps når det gjelder estetikken og designen på multiplayer-kart. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gleder meg villt, et av de nye mapsene skal vistnok være Badlands som er kjent fra Team Fortress Classic, også yndlingsmappet mitt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 At det kommer to nye kart er meget gode nyheter Begynner virkelig å bli lei de samme kartene nå Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gleder meg! Elsker spillet. Ser også frem til de nye achievementsa man kan få. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Håper det kommer til xbox også. Det blir digg Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nam! – Vi forventer at disse to kartene kommer ut i løpet av de neste to månedene. I mellomtiden vil vi slippe annet nytt innhold før den tid, sier Valves Robin Walker til Shacknews. April/mai eller aldri, med andre ord Lenke til kommentar
joac Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gleder meg villt, et av de nye mapsene skal vistnok være Badlands som er kjent fra Team Fortress Classic, også yndlingsmappet mitt dessverre så har de laget et controlpoint map ut av det Link Fatter ikke hvorfor Valve på død og liv bare pusher controlpointmaps? Er jo morro det, men er jo svært fett med Capture the flag og. 2Fort er jo stas, men hadde håpet på badlands som CTFmap eller gode gamle Rock2. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Bare for ordens skyld: One of the new arenas is a remake of Team Fortress Classic's Badlands map, with an emphasis on more vertically-oriented gameplay... Ingenting om kjøretøy... (hvis ikke det er noe jeg ikke har fått med meg..?) Endret 16. januar 2008 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gleder meg villt, et av de nye mapsene skal vistnok være Badlands som er kjent fra Team Fortress Classic, også yndlingsmappet mitt dessverre så har de laget et controlpoint map ut av det Link Fatter ikke hvorfor Valve på død og liv bare pusher controlpointmaps? Er jo morro det, men er jo svært fett med Capture the flag og. 2Fort er jo stas, men hadde håpet på badlands som CTFmap eller gode gamle Rock2. Veldig enig. Flere CTF-kart er noe jeg savner i TF2. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kommer nok en del CTF som overraskelse ^^ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kommer nok en del CTF som overraskelse ^^ Det bør det! *shakes fist* CTF er den desidert morsomste gamemoden i mine øyne, elsker 2fort <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg