cp-nilsen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 18? Jeg mener at jeg fikk støtte for brillen ut det året jeg fylte 20. (2 år siden). Nye regler da? Tannlege er i alle fall ut det året du er 20. Tannlege er gratis til du fyller 18, med 70% rabatt frem til du fyller 20 her jeg bor. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja det kan være, beklager.. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde man gitt penger til briller i tilleg, hadde det blitt mindre til andre utgiftsposter som kansje er litt mer graverende. Det er sikkert riktig Jeg tror ikke de ville beviliget '100mill ekstra kr til Norges svaksynte'. Det tror ikke jeg heller, på den annen side bevilger "de" 150 millioner til koranskoler i Pakistan uten å blunke Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tannlege er i alle fall ut det året du er 20. Husker jeg det rett ble det gratis til 19, og halv pris når du var 20... latterlig system jeg ikke kan forstå, men alikevel... noen hundre år til så er det kanskje utvidet til 100 år :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Tannlege er i alle fall ut det året du er 20. Husker jeg det rett ble det gratis til 19, og halv pris når du var 20... latterlig system jeg ikke kan forstå, men alikevel... noen hundre år til så er det kanskje utvidet til 100 år :!: du betaler ingen ting frem til bu blir 18. Etter du blir 19 betaler du bare 25% av prisen. Etter du blir 20, blir det jævlig dyrt hvis du har hull Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 I helvette, får man virkelig støtte for briller og linser? Hvorfor i svarte er det aldri noen som sier noe? "Best vi ikke sier i fra til folket, så benytter de seg kanskje ikke av tilbudet *griskt smil*" Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som har link til hvilke skjemaer, etc man må fylle ut for å få stønad til briller? Skulle nesten tro at det ikke er meninga at man skal finne frem på NAV... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå