ttt Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Eg har ved eit par tilfeller prøvd å kople ein PS3 til eit trådlaust nettverk. Ein skulle tru at dette ikkje burde vere noko problem i 2008, men den gong ei. Sidan eg er litt opptatt av tryggleiken på nettverket mitt har eg sikra nettverket med eit WPA. Og naturlegnok brukar eg ein kompleks nøkkel (63 teikn, blanding av store og små bokstavar, tal og spesialteikn). Dette fungerer utmerket på alle maskiner eg har kopla til nettverket, men altså ikkje med PS3. Etter å ha eksperimentert med det meste av innstillingar ser det ut til at det er passordet til nettverket som er problemet. Enklare passord har fungert feilfritt. Spørsmålet er då, er det nokon andre som brukar eit tilsvarande samansatt passord som har fått dette til å fungere? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 har bare testa med enkle passord som du sier.... Men får da være grenser for hvor redd man er for sitt trådlause nettverk da ? Regner med du har rikelig sikkerhet på maskinene dine utenom uansett.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hehe.. kjører åpent synlig nettverk med mac filtering.. sikkert nok. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 jeg har en 28 (eller noe) hex (kompleks mao?) kode og alt funker helt greit hos meg! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) hehe.. kjører åpent synlig nettverk med mac filtering.. sikkert nok.Rimeleg enkelt å sniffe, og så spoofe ei mac adresse då @ ttt: Eg køyrer WPA sjølv, med ein veldig vrien nøkkel. Har derimot ikkje problema som du nemner. Har dog ikkje spesialteikn. Endret 14. januar 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 WEP, MAC-filtrering og enkle WPA nøkkler er relativt lett å kome forbi. Når det ikkje er noko problem å sette opp eit skikkeleg WPA beskytta nettverk syns eg dette er greit, sjølv om det sikkert er unødvendig. whatsofokkingever: I og med at du nemner HEX går eg ut frå at du bare bruker bokstaver og tall, stemmer dette? Gaz: Eg har testa litt med enkle passord (bare tekst) og WPA sjølv, og dette fungerte fint. Så då kan det virke som det er spesialteikna som er problemet. Eg har testa opp mot to forskjellege routerer så eg trur ikkje det er der problemet ligg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jau, det kan væra spesialteikna som lagar kvalme. Eg har mange gonger på jobb opplevd at spesielt IBM (lenovo) maskinar slit med WPA nøklar med spesialteikn. Derimot ein laptop frå HP/Compaq tar den med ein gong. Det kan væra at wlan kortet som står i PS3 rett og slett ikkje er glad i slike komplekse nøklar. Dog så burde ein WPA nøkkel med ei god lengde og god variasjon av både store og små bokstavar, og nokre tall her og der -- væra nok. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hadde store problemer selv, var ingen grunn til at passordet ikke skulle fungerer på PS3 da det fungerte på alt annet jeg bruker trådløst til. Løsningen var enkel...men husker dessverre ikke den i farten og PS3 ligger mitt i et flytteplass. Prøv å skriv 00 (nullnull) før passordet, helt crazy, men løsningen var noe sånt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ei anna løysning kan væra å setta routeren din til TKIP. Då denne krypteringsmetoden har støtte for eit breiare spekter av hardware. Sony produkt lagar mykje styr med slike mixed mode greier. Har vært borti eit par sony laptops som har nekta å kopla seg til utan at routeren har køyrd TKIP. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hehe.. kjører åpent synlig nettverk med mac filtering.. sikkert nok.Rimeleg enkelt å sniffe, og så spoofe ei mac adresse då @ ttt: Eg køyrer WPA sjølv, med ein veldig vrien nøkkel. Har derimot ikkje problema som du nemner. Har dog ikkje spesialteikn. Sant nok. Men tviler på at naboene finner så veldig mye moro Og kryptering tar vel noe av båndbredden også, eller er det gammel overtro? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Takk for forslaget kewell, men dessverre ser det ikkje ut til at 00 var den magiske løysinga. Då eg la til det fekk eg følgjande feilmelding: Tegnene du tastet inn er ugyldige. Bruk et av de følgende mønster. For hexadesimal: Bruk 64 tegn fra 0-9, af, og A-F For ASCII: Bruk fra 8 til 63 tegn. Har og prøvd å søkje etter liknande løysingar, men utan suksess. Håper du kan seie frå viss du finn at løysinga du brukte. Gaz: På denne routeren kan eg bare velje mellom WPA-personal (som eg bruker) og WPA-enterprise. Urge: Kryptering brukar litt ressursar, då særleg på eldre hardware. Men med nyare hardware og WPA(2) merker du nok ikkje nokon forskjell. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du prøvd med bare 1 null tall istenfor 2? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 takk ttt, får vel begynne å bruke WPA2 da Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har du prøvd med bare 1 null tall istenfor 2? Ja, har prøvd med både ein og to null tall, men får same feilmeldinga. Urge: Bare hyggeleg. Då kan du og slå av MAC-filtrering som etter mi meining bare er tungvindt og i tillegg til at det ikkje gir nokon god tryggleik. Men når du først har tenkt å gå over til WPA, kan du prøve med eit passord av den typen eg brukar (viss du ikkje orker å lage eit sjølv) for å sjå om det fungerer hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå