Mira6 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Joda. Jeg skal ha ny telefon igjen. Hadde nettopp en Nokia 6500 slide som jeg har fått tilbake pengene på grunnet mye feil. Jeg likte riktignok mobilen, selv om kameraet ikke var like bra som på min "gamle" Sony Ericsson k810i. På sistnevnte synes jeg forøvrig tastene er harde. Blir sliten i fingrene av å skrive sms. Nå, da jeg har mulighet til å finne en ny mobil, så er det så mye spennende på markedet. Jeg vurderer Nokia 6500 igjen, men jeg snuser også på N82. Det blir definitivt en Nokia, for jeg har prøvd ALT som finnes og har konkludert med at hver gang jeg har en Samsung eller Sony Ericsson (eller en Siemens etc.) så savner jeg menyene til Nokia. Har hatt Nokia N73 for "hundre år siden", og likte denne veldig godt. Den var riktignok treg som få, så jeg måtte bytte telefon for å få en med litt mer fart i. Stor var den også, men allikevel er det vel den beste mobilen jeg har hatt. Dessuten tok den flotte bilder. Hvordan er N82 f.eks.? Tastene tiltaler meg ikke overhodet, og jeg skriver såpass mange (og lange) tekstmeldinger hver eneste dag at jeg MÅ ha en telefon som har gode taster. Det er kameraet som frister meg med denne. Symbian 60 systemet er jeg også litt skeptisk til fordi responsen på min N73 var treg. At jeg skulle slippe tunge systemer med treg respons var en av grunnene til at jeg valgte 6500 ved siste telefonkjøp (dessuten er jeg fan av smileys på mobilen, og det finnes jo ikke på s60 telefoner) Har snust litt på Nokia 5610 også, men jeg er ivrig her og vet ikke om jeg klarer å vente på anmeldelsen (leser ALLTID anmeldelser før telefonkjøp). Liker skyvetelefon-konseptet. De blir liksom litt mindre og hendigere på den måten. Noen som kan komme med konstruktive tilbakemeldinger? På forhånd tusen takk for svar Endret 14. januar 2008 av Mira6 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Du kan ikke sammenligne hastigheten i menyene/osv. på Nokia N82 (og N95 8GB og gamle N95 med siste software oppdatering) med Nokia N73. N82/N95 med siste software er omtrent like kjapp som hvilken som helst "vanlig" telefon. Du får også smileys i S60 dersom du legger inn et tredjepartsprogram som tillater dette (gratis). Jeg vurderte også Nokia N82, men pga. tastene så kunne jeg ikke bruke telefonen. Jeg har rett og slett alt for store tomler/hender for å få til å skrive SMS ordentlig på de små tastene (de er ganske små, men sitter alikevel ganske tett - små taster på SE's T650i fungerer for meg, men ikke N82's). Så jeg endte opp med en Nokia N95 8GB og er storfornøyd med denne. Endret 14. januar 2008 av bidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå