griffin95 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei lurer litt på om det er noen der ute som har kommet hjem med wii fra Kina...............jeg har nå en Japansk utgave som start opp og men med meny på tegnspråk.................blar meg frem en får ikke skiftet til vanlig alfabet. Noen som har noe og bidra med her ? Eller så hadde den problemer med å dra inn selve plate, den bare rappet når den fik k en 1/2 centimeter av den inenfor. Så antar at pata skulle ha gått inn selv om det er feil system ntsc/pal osv. Griffin95 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Sikker på att det ikke er en Vii? http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21777 Så vidt meg bekjent selges ikke Wii i Kina... Og i alle fall ikke japansk modell... Endret 14. januar 2008 av Excelsion Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Sikker på att det ikke er en Vii? Ja det er den til venstre på bildet, vi har en wii fra før i huset og brukte adapteret fra denne (100v fulgte med). Det er orginal pakken med siste utgave av wii med silikon grep på styre-spakene. Det er litt rart at det er ukjent med at wii taes med fra Asia og at ingen har dette problemet med å skifte til engelsk alfabet meny. Må jo være en del som har tatt med seg hjem og som gjerne vil skifte. Har også hør om Elkjop leveranser i norge som er japansk menu. PS! Ellers så kommer jo PS3 ut som japansk og Hong-Kong versjon, Griffin95 Endret 14. januar 2008 av griffin95 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mulig det har blitt endret på siden launch, men så vidt jeg vet kan man ikke endre språket på en japansk wii. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei lurer litt på om det er noen der ute som har kommet hjem med wii fra Kina...............jeg har nå en Japansk utgave som start opp og men med meny på tegnspråk.................blar meg frem en får ikke skiftet til vanlig alfabet.Noen som har noe og bidra med her ? Eller så hadde den problemer med å dra inn selve plate, den bare rappet når den fik k en 1/2 centimeter av den inenfor. Så antar at pata skulle ha gått inn selv om det er feil system ntsc/pal osv. Griffin95 Du får bruke denne guiden her: http://www.sheylara.com/wii/wii_system_set...lation_v1.0.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå