P-in-P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Om det er noen som vet om noen gode alarmlyder, eller noen gode/behaglige sanger som passer til alarm? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe, problemet med dette er jo at blir det for behagelig så våkner man ikke. De jeg har hatt som jeg husker: Ringeklokkelyd fra gammel vekkerklokke: Dette var på en siemestelefon jeg hadde og var lyden fra en sånn gammel vekkerklokke med to bjeller oppå og en hammer som går i mellom. Denne Bråker som et helvete og man blir ikke i godt humør av den, men våkner, det gjør man Midi-variant av Madrugada/Ane Brun sin "Lift Me" Denne lastet jeg ned ved et uhell 2 ganger (betale 30kr for skivpet) med telefonen i lommen. Den la se på alarm og jeg våknet til den i noen mnd. Jeg ble mektig lei av den sangen etterhvert, bla pga de dårlige miditonene. Deretter har jeg lagt inn mp3-filer på telefonen som har vekket meg Minor Majority - She gave me away Glimrende rolig avlsappende sang. Dette tror jeg er den hyggeligste sangen jeg har våknet til, men den er såpass bhagelig at man risikrerer å bli liggende. Donmclean - American Pie http://www.youtube.com/watch?v=QHkT2YfqHE4 Bra sang dette og, begynne rolig og tar seg litt opp. Men man blir lei den og. Hansasvingen - Tjukk og feit og full... Bråker som et helvete, men minner meg på at Brann har vunnet seriegull, noe som både vekker meg og setter meg i litt godt humør. Uansett, mitt tips er å legge inn mp3-filer av sanger du liker og bytte en gang i mnd. Da slipper du å bli lei av sangene og du venner deg ikke til dem slik at du sover igjennom alarmen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk for bra svar! Joda, jeg bruker sanger jeg liker til alarm, men problemet med den nye telefonen min er at det ikke går ann å stille alarmvolumet så det ender med at jeg skvetter når alarmen går av Så derfor vil jeg ha noe som er litt behaglig å våkne til. Mao, ikke noe av det jeg hører på til vanlig Skal teste med Minor Majority Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå