Turtlis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det som er så spesielt med oss må være den snertne rumpa, store mjuke tits og langt hår.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det som er så spesielt med oss må være den snertne rumpa, store mjuke tits og langt hår.. Noen illustrasjonsbilder hadde ikke skadet oss gutta. Det er litt viktig å underbygge slike påstander... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ehm.. av meg.. eller random googlet babe? http://img246.imageshack.us/img246/6402/fhm0806pz7.jpg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Herlig, herlig. Keep it coming! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kvinnekroppen er jo pen å se på da. Selv jeg som jente har ingen problem med å se at en jente har bra kropp eller ikke. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kvinnekroppen er jo pen å se på da. Selv jeg som jente har ingen problem med å se at en jente har bra kropp eller ikke. Da er du lesbisk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mange fine damekropper ute å går ja! Men er ikke lesbisk fordi.. Ei dame skal ha former. Ikke for tykk, og ikke for tynn. Snerten rumpe og boobs -som jeg skrev over :!: Hm.. kanskje jeg ER lesbisk??? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kvinnekroppen er jo pen å se på da. Selv jeg som jente har ingen problem med å se at en jente har bra kropp eller ikke. Da er du lesbisk. Er noe annet å se og skjønne hva det andre kjønnet synes er pent og om man faktisk føler seg tiltrukket av den personen. Iløpet av en tur på byen kan man dømme på utseendet hvem som drar mest damer på utseendet, men trenger ikke være interessert selv. On-Topic: Som allerede beskrevet flott av QBab, instinkt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En del innlegg med off-topic, samt et par korte og meningsløse innlegg har blitt fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema, og om dere ønsker å delta vennligst skriv innlegg som inneholder mer enn ett ord eller én smily. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kvinnekroppen er jo pen å se på da. Selv jeg som jente har ingen problem med å se at en jente har bra kropp eller ikke. Da er du lesbisk. Er noe annet å se og skjønne hva det andre kjønnet synes er pent og om man faktisk føler seg tiltrukket av den personen. Iløpet av en tur på byen kan man dømme på utseendet hvem som drar mest damer på utseendet, men trenger ikke være interessert selv. On-Topic: Som allerede beskrevet flott av QBab, instinkt. Håper de fleste skjønte at min lille kommentar ikke var helt seriøst ment Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jenter blir dradd mot maskuline gutter, med sterke kropper som kan ta vare på henne og barnet. Forsvare dem mot groteske dyr som bor i skogen. Det skal da være sagt at jenter dras mer mot sterke dominerende personligheter enn godt utseende. Nja. Mener å ha lest et sted at når damer vil ha seg en livspartner velger de ofte gutter med mer feminime trekk (smalere ansikt osv) enn din typiske kar med Duke Nukem trekk, siden de tror at gutt nr. 1 er mer familiefar typen. Men så ville de ha Duke Nukem mannen når det var snakk om ONS. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Håper de fleste skjønte at min lille kommentar ikke var helt seriøst ment Well, you never know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå