MasterOfDisaster Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hva er det som gjør at gutta er så interrisert i kvinnekroppen og det å ta på den? er dette fordi de har noe annet en oss gutta? er det fordi det ikke er gutter eller hva er grunnen? noen som har noen meninger om dette temaet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Instikt og slikt. Man må jo formere seg. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 man vil alle ha hva man ikke får(eller hvordan ordtaket går) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg er overdrevent gla i pupper... Tror ikke det er helt sunt, jeg går alltid etter de med størst pupper.. It's so awesome Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg er overdrevent gla i pupper... Tror ikke det er helt sunt, jeg går alltid etter de med størst pupper.. It's so awesome Det har vel også noe med instikt å gjøre. Har damen store bryst vil ikke ungen sulte ihjel. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Ja, men jeg driter jo i unger jeg.. Må bare få tafsa litt og oppfriska dykkersertifikatet mitt. Endret 14. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg er overdrevent gla i pupper... Tror ikke det er helt sunt, jeg går alltid etter de med størst pupper.. It's so awesome Derfor du har det nicket? Den stor P(upp) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, det vil jeg aldri tro, var noe jeg fant på selv Dessuten må det være pupper! Ikke pupp, no cancer chicks Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Instinkt, selvfølgelig. Leste også et sted der en mente at gutta er så interessert i brystene til jentene fordi de ville gi næring til avkommet sitt... så dyrisk instinkt all the way babeh. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er egentlig ikke rettet mot kvinnekroppen, ellers hadde ingen vært homo. Det er rett og slett instinkt, finnes sikkert et bedre ord, men det er visst medfødt. Innenfor kvinnekroppen så finnes det utrolig mange varianter av det gutter finner attraktivt, små pupper, store pupper, små kvinner, store kvinner, amputerte kvinner, svarte, hvite, gule, blå, unge, gamle... Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 til avkom men hva om de ikke skal ha barn? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Innenfor kvinnekroppen så finnes det utrolig mange varianter av det gutter finner attraktivt, små pupper, store pupper, små kvinner, store kvinner, amputerte kvinner, svarte, hvite, gule, blå, unge, gamle... Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 til avkom men hva om de ikke skal ha barn? Kvinner skal ha barn, du blir lurt før eller siden.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 "Jada, jeg går på p-piller" Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 til avkom men hva om de ikke skal ha barn? Uansett om du skal ha barn eller ikke. Det er bare ren instinkt som vi ikke merker selv. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Eg like damer pupper, kroppen, hele pakka Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) mer å ta i, mer å være glad i Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men mindre kjærlighet pr kilo Endret 14. januar 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Altså, er igrunn ikke så rart. Fra dag 1 bli vi jo foret med kosebamser som er myke å ta på, modeleire som vi kan forme, alt ligger jo til rette for at vi skal bli glade å å klå på ting, det beste er jo å klå...det som kommer etter er bare ren rutine! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men kan samenlignes med en trehjulsykkel, Mens kvinnen kan samenlignes med en romferge En enkel og grei konstruksjon mot et teknologisk vidunder som titt og ofte eksploderer.... 2ball(s) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er reproduksjons instinkt som drar oss mot kvinnekroppen. Jo bedre dama ser ut jo bedre unger kan hun "lage", derfor vil vi alltid gå etter damene med best reproduksjonsdyktig kropp. Store pupper og store hofter viser at hun kan føde mange barn. Symmetrisk riktige kvinnekropper er også et sunnhetstegn i motsetning til en "skjev" kropp, for eksempel skjev rygg, nese, øynene som ikke er på linje. Derfor sier vi at: "Hun har former som en formel1 bane" etc. Jenter blir dradd mot maskuline gutter, med sterke kropper som kan ta vare på henne og barnet. Forsvare dem mot groteske dyr som bor i skogen. Det skal da være sagt at jenter dras mer mot sterke dominerende personligheter enn godt utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå