Gå til innhold

Dum ordreløsning av Microplex.no...

Anbefalte innlegg

Flere enn bare meg som synes det er irriterende at man ikke kan legge inn bestilling på microplex.no's side, dersom varene ikke er på lager i det øyeblikket man skal bestille.

Kunne ihvertfall ha lagt ordren til side inntil varene ankom, og ikke gjort det umulig å bestille i det hele tatt.

Ta bare en titt her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egentlig en grei løsning, hvis varer som du bestiller viser seg å ikke komme i det hele tatt, blir det ekstra jobb for dem :D

Er nettopp det som ikke er en god løsning.

For det første er det så vidt meg bekjent ingen andre som opererer med dette systemet. Og dersom du argumenterer med at det er varer de ikke kommer til å få inn i det hele tatt så får de heller benytte den løsningen de har nå på slike varer.

Tror ikke de slutter å ta inn f.eks Kald Katode med det første, fordi det virker som å ha vært en kassasuksess.

Neida, men seriøst, er det så mye vanskeligere å bestille når de har varene på lager ?

Ja, det er slitsomt det å måtte stikke innom siden hver dag for å se om de har fått inn de varene du er ute etter.

Men ellers står jeg fast på at det ikke er noe negativt å sette fingeren på til disse gutta.... selv om forrige gang jeg bestilte derfra manglet det et drops på leveransen.... det skuffa :lol:

Edit: leif

Lenke til kommentar

Synes faktisk det er ganske praktisk! Da har jeg kalendernotat på mobilen den dagen de får inn varen jeg vil ha! Og da er det ingen som har allerede kjøpt den varen jeg vil ha på forhånd!

Det står jo når de får inn varene! Så hva er da problemet! Det er jo bare å bestille når den dagen kommer! Omtrent som ved TG billett-salgsdatoen! hehe! Ville tendenser! Panikk! Må ha meg en 20cm blå kaldkatode! Hjelp de er utsolgt igjen! Aaaaaaaaahhhh... nei da, gikk så fint så sist gang jeg bestilte! :)

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Okei, du kan ha kalendernotat når varen kommer inn. (egentlig tungvint synes nå jeg).

Du skal kjøpe to ting, A og B.

De har ikke inne B, men du setter på notat og venter. De har fått den inn, men de er utsolgt for A. Hadde dette skjedd med et "vanlig" bestillingssystem?

Lenke til kommentar
Synes faktisk det er ganske praktisk! Da har jeg kalendernotat på mobilen den dagen de får inn varen jeg vil ha! Og da er det ingen som har allerede kjøpt den varen jeg vil ha på forhånd!

Det står jo når de får inn varene! Så hva er da problemet! Det er jo bare å bestille når den dagen kommer! Omtrent som ved TG billett-salgsdatoen! hehe! Ville tendenser! Panikk! Må ha meg en 20cm blå kaldkatode! Hjelp de er utsolgt igjen! Aaaaaaaaahhhh... nei da, gikk så fint så sist gang jeg bestilte! :)

HMPF!

Poenget er nemlig det at dersom man skal bestille en god del varer , så vil man gjerne ha alt på en samlet ordre. Og dersom varene har forskjellige ankomstdatoer så blir det J**** mange notater på mobilen!

... og grunnen til at man vil ha alt på en samlet ordre er....?? FRAKT!

DERFOR!

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Okei, du kan ha kalendernotat når varen kommer inn. (egentlig tungvint synes nå jeg).

Du skal kjøpe to ting, A og B.

De har ikke inne B, men du setter på notat og venter. De har fått den inn, men de er utsolgt for A. Hadde dette skjedd med et "vanlig" bestillingssystem?

Takk RR... beviser at det er fler med normal tankegang...

Lenke til kommentar

Det har sine fordeler begge deler!

Om de ikke har inne nett den ene delen du vil ha er det en fordel med det systemet de kjører pr. idag, men jeg er enig med at det er mye mye bedre å ha det som resten av web-shopene at man kan bestille selv om de ikke har varene på lager! Det som er enda mer irriterende er de som har det systemet, men som sender dellevering etter 10 ventedager! Det er jo som en sa tidligere frakten, som gjør at vi vil ha mest mulig på en ordre! Hadde det kostet 20-50 kroner å sende en pakke, så hadde det ikke spilt så stor rolle om man måtte ha en eller 2 frakter, men det koster jo en formue! Frakt + ekspedisjon, de kan da ikke mene at hun tøtta på posten skal få 40 kroner for hver pakke hun leverer ut! Nå ja!

Jeg driter i det, jeg har fått billett til TG, så jeg er fornøyd i løpet av det neste halve året!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...