Gå til innhold

Dato og pris for PlayTV (uoffisiell)

Anbefalte innlegg

http://www.ps3fanboy.com/2008/01/13/playtv...s-priced-dated/

UK retailer Play.com has placed a listing for the upcoming PlayTV peripheral on its website. This Europe-exclusive add-on for the PS3 will allow PS3 owners to do a number of cool things, such as:

• Record and view your favourite programmes at the same time - Play TV enables you to record both Standard Definition as well as High Definition
  • Personal Video Recorder functionality - watch live TV, pause, fast forward and rewind
  • Electronic Programme Guide (EPG) to show what's on, now and next - up to 7 days in advance in certain countries
  • Mobile TV functionality - export content easily from PS3 HDD to PSP - watch TV on the go! Thanks to live streaming, you can watch your favourite show whilst abroad
  • Channel surf with either your BD remote or your Sixaxis

The site has a March 28th release date and a £99.99 price point.

Noen som vet hvordan dette vil fungere i Norge? Er det avhengig av EPG fra TV-leverandør for å fungere, eller lager PS3 sin "egen" EPG?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leste på ett innlegg, husker ikke om det var dette forumet, men der påsto dem at rikstv sku få ett eksemplar av ps3 med playtv når det kom..for å se på mulighetne for å godkjenne denne som tuner for rikstv. vet ikke det var bekrefta eller rykter da..

hadde vært artig om du fikk en tusenlapp avslag på ps3 om du bandt deg til rikstv ett år som du gjør på de andre tunerne dems:D hehe

Lenke til kommentar
Det ser dårleg ut med tanke på Rikstv: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10140320

Jeg skal ikke være påstålig her nå, men han sendte en mail til vanlig kundeservice..og tipper jeg rett aner ikke hu dama som svarte på den mailen hva PlayTV er for noe engang..og så lenge hu ikke har hørt om det så sier hun automatisk nei ettersom den ikke er godkjent av rikstv pr dags dato.

men at det er mulig den blir godkjent senere, det kan det jo være ett håp for.

Må si jeg blei enda mer skeptisk når jeg så det var ei jente som svarte på mailen..typisk slik førstelinjesupport dame som tar telefonen når du ringer også. dem som sitter og svarer der har utrolig lite peiling. det er når du blir eskalert til 2. linje de har litt mer peiling værtfall.

dessuten er jeg 100% sikker på at rikst tv kommer til å nekte for at alle tunere ikke vil fungere før dem er godkjent av rikstv. du kan kanskje få til svar at dem har den til testing om dem har den til test. men slik som playtv som ikke har blitt lansert enda, da får du nok automatisk svar om at det ikke er mulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...