05t3k4k3 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, vi er i gang med og starte en ungdomsbedrift 3vgk. elektronikk. Jeg har fått i oppgave og designe logoen og trenger litt hjelp siden verken jeg eller de andre har noe særlig erfaring med PS 2. Jeg kan de grunleggende verktøy i PS, men føler at det blir litt knapt. Men ja, til emnet, det jeg trenger er tips eller eventuelle foreslag til logo. Info: Det skal ikke være en Nettside banner, men en logo som har passelig størelse til bruk på plakater. Ungdomsbedriften Multifiks reparerer TV-er og diverse andre elektriske duppeditter, vi fikser også software på PC-er, rydder og instalerer diverse nettverk, ja kort sagt vi driver med alt som har med elektronikk og gjøre. Navn på logo: Multifiks ub. MVH Fredrik Lenke til kommentar
D-eagle19 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Takker og bukker, dette overgikk mine forventninger MVH Fredrik Lenke til kommentar
zyx Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva med denne, 100% vektorbasert, kan skaleres i det uendelelig uten kvalitetstap og du kan bytte farger som du vil? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg