Bakke Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du noen gang hatt lyst å se både Christian Bale og Johnny Depp på en og samme skjerm? Nå kan det skje i filmen "Public Enemies". Les mer Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Damn, dette er faktisk en veldig god kombinasjon. Dette er begge skuespillere som legger veldig mye arbeid i rollene sin. Christian Bale gjør det alltid epic da. Når han hadde trent seg opp til "American Psycho", så gått ned masse kg og blitt syltynn til "The Machinist" og så trent seg opp igjen til "Batman Begins". Den fyren der gjør alt for sin rolle. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Bale og Depp er jo to av de dyktigste skuespillerne med størst bredde. Dette er uten tvil en årnings duo. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Med så gode skuespillere som i tillegg er stort favorisert blant både seriøse filmelskere og normale dødelige så kan man om filmen feiler bare skylde på alt annet uansett, for det kan jo ikke bli deres feil Men jau, to av mine favoritter så kan jo bli morsomt å se de sammen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ehm, nevnte du akkurat drømmekombinisasjonen min? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har på følelsen at universet kommer til å implodere om vi får se disse talentene spille mot hverandre Depp er bestandig kul og flink, men Bale er uten tvil min yndlingskuespiller. Elsker den mannen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg