Caddy Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Når jeg skal brenne, kommer det bare opp at jeg må sette inn en cd, selv om det er en tom cd i. Noen som vet hva problemet kan være ? Brenneren er en Lite-on 12x10x32x. Brenneprogrammet er Nero. Lenke til kommentar
paradox Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Klarer denå lese en annen type cd-r? Klarer den å lese vanlige cd-er? Kan være at du må oppdatere firmware til brenneren.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Ja den kan lese cd`er, men vil ikke brenne. Anyone som har noen smarte ide`er til hva som kan være feil ? BTW: Den lager rare lyder når jeg setter inn en tom cd, men ikke en vanlig cd som det er data på..... Som om cd`en prøver å spinne, men ikke kommer i gang.... CD`ene er det ikke no galt med.. De er prøvd på andre brennere og funker uten problemer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har du prøvd med siste versjon av nero? Du har en gammel brenner, så den kan og være ødelagt/deffekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå