Gunn@r Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Etter jeg formaterte PCen min og la inn Windows XP Pro (før var det Home), og koblet til LCD-TVen min til PCen for å bruke den som extended desktop, får jeg feil oppløsning på TVen min. Bildet strekker seg ikke langt nok ut! Det er greit fra topp til bunn, men fra side til side er det et tomrom på ca. 10cm fra kanten av skjermen og inn til selve PC-bildet. Før hadde jeg kun 2-3cm tomrom. Og det skal vel ikke ha noe med at jeg bytta fra Home til Pro?! Så problemet er jo at jeg fikk opp flere "oppløsnings-valg" i Egenskaper for skjerm-menyen før jeg formaterte, enn det jeg gjør nå. Hvordan fikse det slik at jeg får fult utbytte av min 37" LCD-TV?! Skjermkortet er et ATI Radeon 9800. EDIT: Type skjermkort Endret 14. januar 2008 av nilsrune Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du de nyeste driverene? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har du de nyeste driverene? Skal være det ja. Om ikke annet, så hadde jeg i alle fall ikke noen andre drivere installert før jeg formaterte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå