War Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 8800GTX kjøler Skal skrape av det hvite klisset som fabrikken bruker mellom blokka og ram. Tidligere kort har gitt 10 grader lavere resultat. Men siden jeg skal bruke originalblokka etter å ha tatt på egen pasta vil den passe da? Med tanke på at den blir en GOD del lavere og alle festepunktene har en forhåndsbestemt høyde. Det siste jeg trenger er 2 mm luft mellom ram og blokk. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Ikke ta det hvite av, da får du glippe. I allefall på mitt XFX. Endret 14. januar 2008 av hifiking Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 8800GTX kjøler Skal skrape av det hvite klisset som fabrikken bruker mellom blokka og ram. Tidligere kort har gitt 10 grader lavere resultat. Men siden jeg skal bruke originalblokka etter å ha tatt på egen pasta vil den passe da? Med tanke på at den blir en GOD del lavere og alle festepunktene har en forhåndsbestemt høyde. Det siste jeg trenger er 2 mm luft mellom ram og blokk. Jeg fjerna de ramputene og la på ny pasta på minne og prossesor... Passa fint for meg fikk kontakt, resultatt ca 10grader lavere idelt.. Har selv en Asus 8800gtx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå