Gå til innhold

Feil i skjerm?

marti9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjermen min har vært vanskelig å slå på/av i det siste. Det hopper liksom fram og tilbake (lett, vanskelig, lett, vanskelig, osv.)

Det er vanselig å trykke av/på knappen.

Kan noen hjelpe meg med dette?

Om det er selve hovedstrømsbryteren på skjermen som er vanskelig så hørest det ut som noe en tekniker/verkstred bør titte på. Vel å merke om det er en stasjonær PC med separat skjerm.

Merk at du bør be om pris på rep før du sier at du vil ha det fikset eller ikke! Kan fort bli mer lønnsomt å kjøpe ny med tanke på timespriser på verksteder som driver med slike reparasjoner.

Lenke til kommentar
Skjermen min har vært vanskelig å slå på/av i det siste. Det hopper liksom fram og tilbake (lett, vanskelig, lett, vanskelig, osv.)

Det er vanselig å trykke av/på knappen.

Kan noen hjelpe meg med dette?

Om det er selve hovedstrømsbryteren på skjermen som er vanskelig så hørest det ut som noe en tekniker/verkstred bør titte på. Vel å merke om det er en stasjonær PC med separat skjerm.

Merk at du bør be om pris på rep før du sier at du vil ha det fikset eller ikke! Kan fort bli mer lønnsomt å kjøpe ny med tanke på timespriser på verksteder som driver med slike reparasjoner.

greit

takk

nå er skjermen på reparasjon, og jeg har tatt i bruk en gammel, stor skjerm. Ikke det beste som finst. Hehe :laugh:

Endret av marti9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...