marti9 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skjermen min har vært vanskelig å slå på/av i det siste. Det hopper liksom fram og tilbake (lett, vanskelig, lett, vanskelig, osv.) Det er vanselig å trykke av/på knappen. Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skjermen min har vært vanskelig å slå på/av i det siste. Det hopper liksom fram og tilbake (lett, vanskelig, lett, vanskelig, osv.)Det er vanselig å trykke av/på knappen. Kan noen hjelpe meg med dette? Om det er selve hovedstrømsbryteren på skjermen som er vanskelig så hørest det ut som noe en tekniker/verkstred bør titte på. Vel å merke om det er en stasjonær PC med separat skjerm. Merk at du bør be om pris på rep før du sier at du vil ha det fikset eller ikke! Kan fort bli mer lønnsomt å kjøpe ny med tanke på timespriser på verksteder som driver med slike reparasjoner. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Skjermen min har vært vanskelig å slå på/av i det siste. Det hopper liksom fram og tilbake (lett, vanskelig, lett, vanskelig, osv.)Det er vanselig å trykke av/på knappen. Kan noen hjelpe meg med dette? Om det er selve hovedstrømsbryteren på skjermen som er vanskelig så hørest det ut som noe en tekniker/verkstred bør titte på. Vel å merke om det er en stasjonær PC med separat skjerm. Merk at du bør be om pris på rep før du sier at du vil ha det fikset eller ikke! Kan fort bli mer lønnsomt å kjøpe ny med tanke på timespriser på verksteder som driver med slike reparasjoner. greit takk nå er skjermen på reparasjon, og jeg har tatt i bruk en gammel, stor skjerm. Ikke det beste som finst. Hehe Endret 15. januar 2008 av marti9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå