katet Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vel, skal bygge et kabinett (LINK HER) Viss du ser på bildet så er planen att eg skal hengse eit 5mm plexiglas der som det skal gå an og løfte av. Er det høgre eller venstre hengsle eg treng der? Skal kjøpe hengsler tysdag så svar før den tid hadde vore kjekt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hengsler er like på alle sidene, ergo det finnes bare en type.. Lenke til kommentar
katet Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Ehh nei. Her snakker eg om løftehengsler, ergo du kan løfte av døra. Viss eg har feil type hengsler her, vil ikkje døra henge på. Den vil dette av når eg opnar ho fordi hengsla vil på ein måte stå opp ned. Kan legge inn bilde av det eg tror eg venstrehengsler, men det blir ikkje før seinere i dag. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hvis jeg ikke tar feil så er det alltid sett forfra som gjelder, på en ytterdør vil det være fra utsiden, altså den veien døra slår utover, ergo er dette en høyre hengslet dør! Endret 14. januar 2008 av kaarebeate Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Her er det høyrehengslet hvis det er av typen som er forskjell på høyre og venstre. Lenke til kommentar
katet Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Vel, så visst døra skal gå den andre vegen må eg ha venstre henglser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå