Gå til innhold

Problemer med scanneren

torild

Anbefalte innlegg

For et par uker siden kollapset maskinen min, fikk lagt inn alt på nytt igjen,men scanneren får jeg ikke til å virke :(

Jeg får lagt den inn på maskinen....det er ALT!!

Nå har jeg søkt på nettet etter driver til den,men finner den ikke :cry:

Er det noen her som har hatt lignende problemer og som kan hjelpe meg med tips om hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal søke etter drivere.

Jeg har en Agfa snapscan(scanwise)e25

jeg har WindowsXP program.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde dette problemet med en annen scanner. Jeg fant til slutt ut at XP ikke støtter scanneren min. For å løse dette problemet la jeg inn Windows ME. Jeg vet ikke om dette hjelper deg, men mange eldre scanner har ikke blitt oppdatert til XP og vil dessverre aldri bli det heller. :(

Lenke til kommentar

Takk for svaret! Godt å høre at det ikke er bare meg som har dette problemet.

:)

Nå har jeg rett og slett gitt opp :-? har prøvd alt som tenkes kan, sist kontaktet jeg support hos Agfa, men ingen ting hjalp......i morgen reiser jeg og kjøper meg en ny scanner som er signert WinXP :woot:

Lenke til kommentar

Det var da merkelig at du ikke fant noen ny driver til scanneren din. På

www.agfa.com og videre under support finner du drivere for XP og win2000. Jeg hadde ihverfall ingen problemer med å finne driver, dvs. nytt scanwise program for min snapscan e50 slik at denne funker under XP, etter hva jeg kan se, så ligger det også støtte for din snapscan e 25 der.

Lenke til kommentar

:smile: :smile:

Jeg fant den til slutt, så nå virker scanneren igjen :smile:

Jeg kontaktet support og de forklarte meg at jeg måtte inn 2,0 istedet for 1,60...etter at jeg gjorde det var det en smal sak å legge den inn....så det var rett og slett tallene som måtte forandres på :woot:

takk iallefall for tipsene jeg fikk her :smile: (godt at det finnes slike steder på nettet man kan få tips og råd hos)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...