Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp av lån til bil. 18år og lærling.

benbeni89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, for deg som er i læra osv så hørte jeg nettopp om en kompis som hadde gjensidige, han fikk en my lavere rente pga at han fikk sånn stundentrabatt, veit ikke om nordea har det? ville jeg sjekka ut.

annen ting, 70 000kr? første bil? må huske du må åsså kjøre kasko forsikring på denne bilen da banken/lån krever det? eller bare tuller jeg nå?

hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok kjøpt en enkel bil til 20-30k også venta 2år ell no får du litt bonus på forsikring, lærlingtid er over og du har mye bedre økonomi til å ta lån.

Lenke til kommentar

Dyr forsikring, hadde jeg vært deg kanskje solgt den 626en(vet ikke åssen status det er på den) men ihvertfall anskaffet meg en sikre bil til en 20-40k det som er aktuelt, eller vis du skal absolutt ha ln, ville jeg ringt til forsikringselskapet, og hørt hvor mye du må betale for den bil du ønsker deg og kasko forsikring.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis sikkert at han må ha full kasko på forsikringen på bilen. De fleste banker har en gitt grense på hvor dyr bilen må være for at de krever full kasko. Sist jeg sjekket dette ut for en bil til rundt 70k trengte jeg kun del-kasko på bilen.

Hvis du ønsker å spare penger på forsikring så kan det være en ide og høre hva bilforetningen kan tilby av forsikringer. Dems forsikringer er ofte veldig billige første året for å lokke til seg kunder. Etter første året kan du jo evt skifte til et annet billigere selskap, samtidig som du har opparbeidet deg litt bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...