900 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, Jeg har en LG Prada og lurer på om det er flere som sliter med at de ikke for klokke alarmen til å fungere? Setter den på vekking kl 07, men den gir ikke lyd fra seg. Lenke til kommentar
Gwanath Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hello, har Pradaen, har du skjekket datoen på den? hvis det står 13.01.08 så er det en bugg som har slått inn, på nyttårsaften så gikk mobilen tilbake til 00.00.00 eller noe, og da må du stille den for at alamren skal funke. Jeg endte opp med problemet at vær gang den ringte så stilte kalendern seg tilbake i tid, og da måtte du stille på den vær gang, så min er på service nå. Hvis ikke så må du huske at den ikke gir lyd fra seg hvis du har den på lydløs eller noe som sørger for at det ikke kommer ringe lyder. Lenke til kommentar
900 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Kan jeg spørre hvor du leverte den inn på service? Lenke til kommentar
Gwanath Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 leverte den inn der jeg kjøpte den, fikk den tilbake nå på fredag, og har funnet ut at den fortsatt ikke funker, så hvis det er noen andre der ute som også har problemer med alarm på Pradaen så leter jeg etter en løsning nå. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ihvertfall hørt alarmen ikke funker om mobilen står på lydløs funksjon Lenke til kommentar
Gwanath Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 At den ikke funker på lydløs vet jeg også, men den står på generell. Så det er noe med dato innstillingene som stopper alarmen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Samme på min. Tror jeg kjøper E51 og bruker pradaen til showoff-telefon Lenke til kommentar
Gwanath Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skal bare nevne at nå har jeg fått pradan tilbake fra andre gang på reperasjon, og nå ser det ut som alarmen fungerer igjen, nå gjenstår det bare å se om det fortsetter med det da. Lenke til kommentar
lih12 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har samme problem på min, var på service å virket tilsynelatende grei.. men nå har det skjedd igjen.. Det er pga. tastelåsen. Når man setter på tastelåsen går ikke klokken og datoen (inne på selve menyene, IKKE i "ventemodus") før du tar av tastelåsen igjen. DVS hvis du legger deg før 00.00 og ikke tar av tastelåsen etter dette går ikke datoen over til neste dag før du tar av tastelåsen, og dermed går ikke alarmen.. Lenke til kommentar
Gwanath Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var ikke det problemet jeg hadde, min bare stilte seg tilbake uavhengig av tastelåsen, når alarmen gikk så stilte den seg tilbake. Men jeg endte opp med å heve kjøpe, ble lei av å ha den på rep, den skjedde nemlig igjen på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå