Gå til innhold

Alarm på LG PRADA

900

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hello, har Pradaen, har du skjekket datoen på den? hvis det står 13.01.08 så er det en bugg som har slått inn, på nyttårsaften så gikk mobilen tilbake til 00.00.00 eller noe, og da må du stille den for at alamren skal funke. Jeg endte opp med problemet at vær gang den ringte så stilte kalendern seg tilbake i tid, og da måtte du stille på den vær gang, så min er på service nå. Hvis ikke så må du huske at den ikke gir lyd fra seg hvis du har den på lydløs eller noe som sørger for at det ikke kommer ringe lyder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har samme problem på min, var på service å virket tilsynelatende grei.. men nå har det skjedd igjen..

Det er pga. tastelåsen. Når man setter på tastelåsen går ikke klokken og datoen (inne på selve menyene, IKKE i "ventemodus") før du tar av tastelåsen igjen. DVS hvis du legger deg før 00.00 og ikke tar av tastelåsen etter dette går ikke datoen over til neste dag før du tar av tastelåsen, og dermed går ikke alarmen..

Lenke til kommentar

Var ikke det problemet jeg hadde, min bare stilte seg tilbake uavhengig av tastelåsen, når alarmen gikk så stilte den seg tilbake.

Men jeg endte opp med å heve kjøpe, ble lei av å ha den på rep, den skjedde nemlig igjen på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...