leb Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan få installert Shazam ID på min E51? På deres, Shazam, hjemmeside står ikke telefonen på listen over kompatible telefoner. Hvorfor fungerer det ikke på E51 når det fungerere på andre S60 v.3 telefoner? Når jeg forsøker å laste ned får jeg beskjed om at det er en sertifikatfeil. Finnes det evt. et annet program jeg kan installere som fungerer på samme måte som Shazam ID/Track ID? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://s60.mobi/mgp/events/s60/vodafone/shazam.html Det fungerer garantert på E51. De har sikkert bare glemt den Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan få installert Shazam ID på min E51? På deres, Shazam, hjemmeside står ikke telefonen på listen over kompatible telefoner. Hvorfor fungerer det ikke på E51 når det fungerere på andre S60 v.3 telefoner? Når jeg forsøker å laste ned får jeg beskjed om at det er en sertifikatfeil. Finnes det evt. et annet program jeg kan installere som fungerer på samme måte som Shazam ID/Track ID? På forhånd takk! Dette har du allerede spurt om i tråden om programmer og operativ systemer. Dobbeltposting er en uting ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det holder med én tråd i riktig kategori. Vennligst fortsett her. Denne tråden stenges, og reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg