Edstro Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. I det to måndene har jeg flere ganger i uken blitt oppringt med sjult id. Der jeg sier hei å ingen svar tilbake. Jeg har en stor mistanke om hvem denne personen er, men ønsker ikke å kaste meg over noen før jeg er helt sikker. Den eneste måten har jeg hørt er å gå til politiet, men denne personen ønsker jeg ikke å politi annmelde. Dette er en helt uskyldig sak og ønsker å ta det personlig. Jeg har telenor abonomang visst det er til noe hjelp. På hvilken måte kan jeg finne dette utav? Finnes der teknikkere jeg kan kontakte? Eller er eneste utvei politie? Kan jeg be politie finne det utav, men bare gi beskjed til meg om hvem det er og etter det ikke gjøre noe mer med saken? På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vet ikke det er så mye du får gjort med mindre du har konkrete bevis, trusler etc. Nå vet ikke jeg hva du mener er grunnen til at denne personen ringer deg er, men kanskje du kunne tatt det opp med han/henne på en forsiktig måte hvis du er veldig sikker på at det er han/henne. Jeg tror ikke telenor etc. vil "kaste bort" tid og resusser på å finne ut hvem som tulle-ringer. god natt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For å være helt ærlig, høres det ut som telefonselger-dialeren vi bruker.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har samme problemet, skjult nr, ingen som svarer i andre enden. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. I det to måndene har jeg flere ganger i uken blitt oppringt med sjult id. Der jeg sier hei å ingen svar tilbake.Jeg har en stor mistanke om hvem denne personen er, men ønsker ikke å kaste meg over noen før jeg er helt sikker. Den eneste måten har jeg hørt er å gå til politiet, men denne personen ønsker jeg ikke å politi annmelde. Dette er en helt uskyldig sak og ønsker å ta det personlig. Jeg har telenor abonomang visst det er til noe hjelp. På hvilken måte kan jeg finne dette utav? Finnes der teknikkere jeg kan kontakte? Eller er eneste utvei politie? Kan jeg be politie finne det utav, men bare gi beskjed til meg om hvem det er og etter det ikke gjøre noe mer med saken? På forhånd takk for hjelp Du kan jo ringe telenor og høre om de kan oppgi kilden, vet ikke om de har lov. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er muligens telefonsalg... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Leste for lenge siden noe om at det kanskje skulle bli mulig å reservere seg mot å bli oppringt fra skult nummer. De som evt. ringer deg da ville fått beskjed om at du har reservert deg, og at de evt. da kan velge om nummeret dems skal vises. Noen som vet hva det blir til ang. dette? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Prøvd å kontake Telenor? De har sikkert et sted de har lagret alle oppringninger til sine abbonenter, selv om de har skjult ID. Endret 14. januar 2008 av Futtlur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå