Gå til innhold

Tørke eller ikke tørke snoppen etter dassbesøk

Caddy

Tørker du snoppen etter toalettbesøk?  

153 stemmer

1. 1. Alternativene:

• Tørker snoppen
      80
    • Tørker ikke snoppen
      64
    • Er jente og synes gutter bør tørke
      7
    • Er jente og bryr meg ikke
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som mange her ikke rister eller melker, men lar det renne og så tørker? Skjønner egentlig ikke hva problemet er, er vel ikke så vanskelig i riste?

Er ikke det som er saken da vettu,saken er at det kommer mer uansett hvor lenge du rister,viss du rister og så stapper den i buksa så kommer det mer etter noen sekunder

Lenke til kommentar
Øhm...man drar fram og sørger for at ikke hud kommer imellom og så pisser man. Så rister man/klemmer til det ikke er no mer.

Tørking av papir og slikt..hallo? Faen for et slit det må være, iallefall hvis det er lavkvalitetspapir som vil sette seg fast på hodet og jah...jiiizz :)

Slit? Det tar 2 sekundar, og du skal ha ekstremt dårleg papir om det skal bli eit problem. Har til dags dato aldri opplevd det.

Tørke snoppen?? haha! det hørtes da veldig feminint ut :p

Hørt om å riste eller?

Du får ikkje av alt ved å riste. Korleis er dette feminint forresten?

Risting fører til unødvendig søl imho.

Derfor er det greit å sitte. ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Høres ut som mange her ikke rister eller melker, men lar det renne og så tørker? Skjønner egentlig ikke hva problemet er, er vel ikke så vanskelig i riste?

Er ikke det som er saken da vettu,saken er at det kommer mer uansett hvor lenge du rister,viss du rister og så stapper den i buksa så kommer det mer etter noen sekunder

HVis du bruker musklene og presser ut alt og melker etterpå kommer det ikke mer etter noen sekunder. Jeg har hverfall aldri hatt problemer med det.

Lenke til kommentar

HVis du bruker musklene og presser ut alt og melker etterpå kommer det ikke mer etter noen sekunder. Jeg har hverfall aldri hatt problemer med det.

Så det er enklere og bedre enn å tørke og så ferdig med det? ;)

Lenke til kommentar
Du kødder, ikke sant?

Begynner å tro at feministene har rett, at virkelige menn er i ferd med å dø ut, vi blir en generasjon av lesber med mannlige trekk. :dontgetit:

"We are a generation raised by women"

Rart det ikke finnes doer som er designet slik at vi ikke for stasen i kanten.

+1!

Jeg rister om jeg er på et offentlig toalett eller har det travelt. Ellers så tørker jeg. Sitter gjerne og pisser om jeg er trøtt og/eller bakfull.

Lenke til kommentar
Altså, et problem med å tørke seg etter man har vært på dass og pissa på feks skolen er at der har man ikke håndklær, og ofte hvis du gjør det med papir så klistrer den seg fast til huet... og da må du ha vann på, noe som bare er i det "offentlige" rom... du går ikke ut og veiver med pikken liksom

Skoler har da ikke lambi som dassrull vel?

De har no greier som faktisk tåler å bli brukt uten å gå i stykker. Selv når det er vått.

Min skole har noe greier som går istykk bare man tar på det så... Tørker pikker, ellers kommer den siste dråpen nedi boksern og det "gnir" seg rundt dernede og ÆSJ det blir jævla ekkelt.

OT: Min skole har ikke råd til mattebøker for 9.90 kr. stk.. vi må kjøpe selv OMG det er ungdommskolen som kommunen skal forsørge :mad:

Lenke til kommentar

Så det er enklere og bedre enn å tørke og så ferdig med det? ;)

Det enkleste er nok å gå med bleie for å så slippe å gå på do vær gang man må pisse. :roll:

Lenke til kommentar

Vi snakker forsatt om det samme eller :tease:?

Lenke til kommentar

Topic:

Høres litt suspekt ut må jeg si. Rist, klem og bli ferdig med det.

Litt OT:

hvordan tørker man seg i ræva? Jeg og noen kompiser har diskutert dette heftig, og vi har alle våre forskjellige metoder: Fra skrukken og opp mot ryggen, eller fra ryggen mot skrukken.

Har det vært en tråd om dette før? Hva er best? Bruker selv fra skrukken mot ryggen

(kan ta det i en ny tråd hvis ikke det har vært en tråd om dette før.)

Lenke til kommentar
  • 16 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...