Gå til innhold

Tørke eller ikke tørke snoppen etter dassbesøk

Caddy

Tørker du snoppen etter toalettbesøk?  

153 stemmer

1. 1. Alternativene:

• Tørker snoppen
      80
    • Tørker ikke snoppen
      64
    • Er jente og synes gutter bør tørke
      7
    • Er jente og bryr meg ikke
      2

Anbefalte innlegg

Jeg finner det direkte uhøflig om gjester insisterer på å stå og tisse hos meg. Men det er egentlig en annen diskusjon. Det var en tråd om det for et par år siden, men den ble stengt av en overivrig moderator som mente at det ikke sømmet seg å snakke om slikt. :hrm:

Har kanskje flest venner med innovertiss da?

Håper på dine mannlige venners vegne at du ikke har av disse nymotens driterne med automatisk tampongbyttemaskin :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OG hvorfor skal eg stå når eg kan sitte??

word

Jeg foretrekker å sitte når jeg pisser og jeg tørker når jeg er ferdig, men det er helt ok å stå og riste hvis jeg har det travelt. Mye mer behagelig når en våkner trøtt og jævlig på morgenen å sette seg i stedet for å stresse med å stå og sikte. Dessuten har jeg aldri opplevd i min karriere som tørker at jeg ikke har fått rester av urin på papiret, derfor: tørk.

Lenke til kommentar

word

Jeg foretrekker å sitte når jeg pisser og jeg tørker når jeg er ferdig, men det er helt ok å stå og riste hvis jeg har det travelt. Mye mer behagelig når en våkner trøtt og jævlig på morgenen å sette seg i stedet for å stresse med å stå og sikte. Dessuten har jeg aldri opplevd i min karriere som tørker at jeg ikke har fått rester av urin på papiret, derfor: tørk.

Hvar da eg gikk på skolen,og sto opp rundt halv 6 om morgenen at eg begynte med å sitte når eg var på dass om morgenene,og har ikke sluttet med det enda...trøtt å fæl så gadd eg ikke stå..var for sliten og lei til at eg gadd egentlig,så eg satte meg like godt ned... :D

Lenke til kommentar

Tørker et par ganger, vasker henda, ferdig.

Pleide å sitte, men så ble jeg lei og begynte å stå. Nå føles det bare rart å sitte om jeg bare skal pisse.

Ekstra pes med å sette seg, pisse og så reise seg igjen, fremfor å bare bli stående.

Dog, er det ikke tilgang til noe å tørke snoppen med, blir det bare melking og risting.

Det hele kommer ganske an på hvor jeg er i grunn.

Hjemme, pissoar, skauen, fylla...

Lenke til kommentar

Du kødder, ikke sant?

Begynner å tro at feministene har rett, at virkelige menn er i ferd med å dø ut, vi blir en generasjon av lesber med mannlige trekk. :dontgetit:

Eventuelt at den overdrevne, tåpelige machokulturen som "forbyr" menn å sitte har mista feste og enkelte faktisk innser at det er greit å få ut all urinen når du først er i gang, unngå søl på toalett og toalettgulv samt unngå at det går x antal dråpar i boxeren/underbuksa.

Å dra parallellar mellom feminisme og det å sitje når ein der på toalettet er latterlig. I så måte føretrekk eg å ha mine feministiske trekk. Eg trur eit fleirtal av kvinner helst hadde sett at menn forbetra sine toalettvanar.

Her må det poll på plass, skal sjå om eg får dekka litt forskjellig.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Du kødder, ikke sant?

Begynner å tro at feministene har rett, at virkelige menn er i ferd med å dø ut, vi blir en generasjon av lesber med mannlige trekk. :dontgetit:

Greit å unngå søl, og å få ut alt. Jeg står når jeg er på offentlige toaletter, men ikke hjemme hos folk (folk som har det renslig, hvertfall).
Lenke til kommentar

Du kødder, ikke sant?

Ser ut som du har flertallet mot deg "Skummel"fyr,så da er det nok bare du som er skikkelig MANN og står mens du pisser.Gratulerer.

Lenke til kommentar

Hvis jeg først skal sitte så setter jeg meg baklengst med beina på hver side av dassryggen.

Edit:Da slipper man å risikere å få snoppen i kanten.Noe som hender i nå og ne når man driter og det er ikke veldig deilig.Hvertfall ikke når dassen på hybelen ikke har vært vaska siden jeg flytta inn.

Endret av paa99
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du kødder, ikke sant?

Ja, og det lille problemet som kalles resturin kan i verste fall tippe din keiserlighet .... :p

Rart det ikke finnes doer som er designet slik at vi ikke for stasen i kanten.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Øhm...man drar fram og sørger for at ikke hud kommer imellom og så pisser man. Så rister man/klemmer til det ikke er no mer.

Tørking av papir og slikt..hallo? Faen for et slit det må være, iallefall hvis det er lavkvalitetspapir som vil sette seg fast på hodet og jah...jiiizz :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...