Gå til innhold

Tørke eller ikke tørke snoppen etter dassbesøk

Caddy

Tørker du snoppen etter toalettbesøk?  

153 stemmer

1. 1. Alternativene:

• Tørker snoppen
      80
    • Tørker ikke snoppen
      64
    • Er jente og synes gutter bør tørke
      7
    • Er jente og bryr meg ikke
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant tema...

Jeg bare rister godt jeg. Tror ikke det blir graps i boxeren av den grunn , og jeg dusjer og skifter undertøy hver dag.

Vasker dere den i vasken? er ikke det litt uhygienisk med tanke på at man også vasker hendene der? jeg bare får det intrykket liksom.

Lenke til kommentar
Vasker dere den i vasken? er ikke det litt uhygienisk med tanke på at man også vasker hendene der? jeg bare får det intrykket liksom.

Gnir du hendene dine rundt nedi vasken? Bakterier er ikke kjent for å flyte mot vannstrømmen, så bakteriene vil ikke krype opp vannstrålen der jeg som regel holder hendene mine.

Husk at også hendene dine er skitne før du vasker dem, og hvor tror du det havner?

Lenke til kommentar

Gnir du hendene dine rundt nedi vasken? Bakterier er ikke kjent for å flyte mot vannstrømmen, så bakteriene vil ikke krype opp vannstrålen der jeg som regel holder hendene mine.

Husk at også hendene dine er skitne før du vasker dem, og hvor tror du det havner?

Tenk om noen har pissa PÅ krana :ph34r:

Lenke til kommentar

Vanligvis pleier jeg bare og riste, men allikvel kommer det alltid litt i boxeren. Forbanna irriterende å kjenne det sile nedover låret mens man vasker henda.

Etter å ha lest gjennom denne utrolig interessante tråden (verkemeddel: sarkasme) har jeg bestemt meg for å teste ut det med tørking. Rapport kommer!

edit: Da prøvde jeg å tørke. Det føltes underlig å ikke kjenne noen dråper i boxern, men det var litt deilig i grunn. Skal teste det i noen dager og tiden får vise oss om jeg gidder å fortsette.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Vanligvis pleier jeg bare og riste, men allikvel kommer det alltid litt i boxeren. Forbanna irriterende å kjenne det sile nedover låret mens man vasker henda.

(...)

Hvis det renner nedover låret når du vasker hendene, anbefaler jeg å avslutte urineringen før du tar på deg buksa.

Lenke til kommentar

(...)

Hvis det renner nedover låret når du vasker hendene, anbefaler jeg å avslutte urineringen før du tar på deg buksa.

Jeg gjør det, men siste dråpen buksa går uansett.

Lenke til kommentar

Jeg vet da det , men man gnir vel ikke rævva oppi kjøkkenvasken heller bare fordi at bakteriene går nedover avløpet.

Man kan jo komme borti kanten eller krana med snabben , så tar man der etterpå. Man må jo prøve så godt man kan å holde ting hygienisk selv om man ikke klarer det 100%.

Det går jo an å fukte litt dassrull ... tørke snabben med den , og kaste det i do :)

Lenke til kommentar

Hvem faen tørker kuken etter at de har pisset da... Skjønner ikke dette fenomenet. Rister alltid jeg, ikke vasker jeg hende heller, jeg skyller de.

Tørker ikke selv hodet, bare rundt? Hva drivere dere med når dere pisser? Lager sirkler i doskålen? Må jo være umulig å få piss rundt på pikken..

Grunnen til at jeg bare skyller er fordi jeg dusjer vær dag og har ikke til vane for å pisse på hendene mine eller ha masse urin på skaftet, holder ikke hodet når jeg pisser heller.

Eneste gangene en dråpe smyger seg ned er når jeg er full eller har det veldig travelt.

Piss i skålen, rist lilleman, skyll hendene og hils på kompisen som skal på dass etter deg og si at vasken ikke funker med våte hender, funker alltid for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...