Leit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hei. Jeg er amatør, og kan så og si ingenting om objektiver.. Jeg har et canon 400D med standardobjektiv. Jeg ønsker et som zoomobjektiv og et for å kunne ta bra macrobilder. Er det noen som har tips om hva slags objektiver jeg har behov for? Har ikke en økonomi som tillater veldig dyre innkjøp. Hvilke spesifikasjoner er det jeg trenger å se på? Endret 14. januar 2008 av Leit Lenke til kommentar
kathrins Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Jeg kan si deg at jeg er heller ingen ekspert, men jeg vet om et par ting som har hjulpet meg masse! 1) søk på forumet med stikkord fra spm ditt. Eks canon400d macro eller canon 400D objektiver osv. 2) denne guiden er faktisk ikke så dum hvis du lurer på hva som er greit av optikk. http://www.akam.no/artikler/anbefalinger_av_optikk/46172 Håper en fersking kunne hjelpe deg litt Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Følg rådet i brukenavnet ditt. Det finnes hundrevis av tråder om akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå