Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nyforelsket, vil ta det rolig.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har ett lite dilemma der jeg ikke er helt sikker på hva jeg burde gjøre....

Møtte en dame på fest forrige helg, vi ble begge meget interreserte i hverandre og har truffet hverandre hver dag i ettertid. Har blitt en del kyssing og kosing i flere timer enkelte dager til langt langt utpå natten.

Hun sier hun er veldig betatt av meg, men hun (akkurat som meg) har akkurat kommet ut av ett lengre forhold, eller hun kom ut av det i oktober mens mitt forhold ble avsluttet i julen.

Uansett så har hun hatt type etter dette som var en hun bare fant for å glemme han forrige (sånn hun forklarte det i alle fall) på nyttårsaften (dette var før vi ble kjent) kontaktet eksen hennes henne, sa han enda var glad i henne men endte opp med å være "utro" bare 20 minutter senere.

Hun sier hun er usikker på meg, jeg sier så mye av det samme som han sier og hun er redd for å bli såret igjen, hun vil vi skal ta det rolig og det er HELT OK jeg kan vente på henne.

Har selv hatt en del lengre og seriøse forhold i min tid men har ALDRI opplevd en forelskelse som denne, hun er helt fantastisk og annerledes enn andre jeg har møtt. Vi har utrolig mange av de samme drømmene og målene i livet og er like livsglade begge to.

Jeg har prøvd å få ut at jeg aldri kunne såre noen på den måten hun har blitt såret før, og det er fakta jeg hadde ikke klart det. Alt jeg vil ha er henne, og jeg føler at dette kan bli tyngre jo mer tid det går.

Vi møtes enda daglig, eller i alle fall nesten daglig, utveksler 20-30 sms'er om dagen, hun sender meg brev om netterne via community sider og vi prater så og si alltid sammen på msn.

Jeg lurer på om det er noe jeg burde gjøre, noe jeg kan si til henne for å få henne til å innse at alt kommer til å bli ok, kan jo ikke bare gå opp og si jeg elsker henne heller, traff henne tross alt for 1 uke siden så kan jo ikke overdrive følelsene.

Trenger tips, skal jeg bare la ting gå sin gang eller er det noe jeg kan gjøre for at hun skal bli mer sikker?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første jeg tenker når jeg leser dette, er bare å la ting gå av seg selv og la hun få tenke seg om.

Å prøve å få utført noe triks av ett eller annet slag, tror jeg vil bare stresse henne enda mer.

Jeg tror jeg kjenner feelingen du har, det å være stormforelsket i en som vil ta det litt piano. Jeg vet det er tungt å vente, men det er en mening med alt.

Lenke til kommentar

Skrev ett skikkelig kjærlighetsbrev til henne nå, sa at hun ikke trengte å være usikker med meg at jeg var blitt utrolig forelsket i henne og hvor fantastisk jeg synes hun er.

burde vel egentlig komme meg i seng nå, skal update i morgen om hvordan det gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...