elvis! Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Noen som vet hvorfor w580 vs w910 har så forskjellige priser? Hva gjør w910 "dobbelt så bra" som w580? Kjøper meg en av dem... edit: endret emnet. Endret 14. januar 2008 av ekravik1 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Skjermen på w910 er større, pluss at den har HSDPA som gjør det mulig å laste ned Musikk på null-komma-svisj, w910 er litt tynnere og har også siste version av Walkmanspilleren, mens w580 har en litt eldre utgave. Ellers er jo det generelle ytre designet forskjellig, men menymessig er det veldig likt. Endret 17. januar 2008 av Kjelkeskrekk Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skjermen på w910 er større, pluss at den har HSDPA som gjør det mulig å laste ned Musikk på null-komma-svisj, w910 er litt tynnere og har også siste version av Walkmanspilleren, mens w580 har en litt eldre utgave. Ellers er jo det generelle ytre designet forskjellig, men menymessig er det veldig likt. Er enig her. Jeg synes skjermen på W910i er sinnsykt bra. Noe av det bedre jeg har sett, så det skal være sagt. Problemet med W910i er at det er så sinnsykt mye bugs i programvaren, 9av10 kommer tilbake til butikk. Mange av feilene kan løses med en enkel oppdatering, men det er faktisk flere som ikke engang vil slå seg på. Så sånn sett så ville jeg ikke godt for W910i før du var sikker på at det ikke er bugs på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå