Saykin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har alltid lurt på hva de mener med det, var en som spurte meg engang. Skulle kjøre hun og noen venner til en fest og det bare datt ut av henne helt tilfeldig. Hadde sikkert gjort noe med det, men jeg måtte ordne noen saker hjemme så jeg ble ikke igjen på den festen, så hun endte opp med en annen, det ble aldri seriøst mellom dem da. Var mer en sånn sommerflørt greie. De har slått opp/brytet kontakt nå da, tror ikke hun er veldig intressert i meg lenger da (hvis hun i det hele tatt var), men jeg har så veldig lyst til vite hva hun kunne ha ment med det spørsmålet. Spurte noen jentevenner av meg og alle svarte at hvis en jente spurte et sånt spørsmål så betyr det at hun er intressert, men for en eller annen grunn så vil jeg høre ekspertisen til noen av medlemene her på forumet. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Spør hun hva hun mente? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det kan være hun er interessert, men hadde ikke tatt det som en selvfølge. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har tenkt på samme spørsmålet. Var ei som smilte til meg når vi passert kverandre i by'n. Så vart eg ilag med madammen, og så begynte dei i klasse ilag, og så bytta ho over til min skule (mykkje lettare der eg går, hehe) det første ho noken gang har sagt til meg, og egentlig det siste var om eg var ilag med dama mi enda. eg sa ja, og etter det er det kun hei og smil det har gått i. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg har det som vane med å spørre gutter om de er sammen med noen eller ikke. Det trenger ikke å ligge noe bak. Av ren nysgjerrighet da? Syns det virker merkelig, det gir ingen mening at en som ikke er intressert skulle spørre et sånt spørsmål. Noen andre jenter som greier å svare på spørsmålet mitt, vil gjerne se noen flere synspunkter! EDIT: Da er jeg et logisk menneske da, noe som irriterer meg igrunn Endret 14. januar 2008 av Saykin Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje hun spurte for å få i gang en samtale/holde samtalen i gang? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Personlig hadde jeg stilt et slikt spm bare om jeg var interessert i gutten, ikke sånn tilfeldig. EDIT: mange andre ting man kan spørre om eller snakke om for å holde samtalen i gang. Endret 14. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan være for å få igang samtale, men igjen: Dersom en jente ikke er interessert i deg på den måte, hvilken rolle spiller det da om du har dame eller ikke? I mitt hode så hadde jeg tatt det som "fisking" Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Kan være for å få igang samtale, men igjen: Dersom en jente ikke er interessert i deg på den måte, hvilken rolle spiller det da om du har dame eller ikke? I mitt hode så hadde jeg tatt det som "fisking" Det er det som virker mest riktig/logisk, har ennå ikke sett en god grunn til at de kan spørre det spørsmålet uten å være intressert. Med mindre det er i et intervju! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er ikke for å sette i gang noe samtale. Det er heller et klart tegn på at hun er interessert og allerede vurderer deg som kjæreste/ONS/klinebudd etc Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) En del av en samtale jeg hadde med ei jente en gang: Hun: Ja, har du kjæreste da? Jeg: Nei Hun: Ok Ett halvt minutt senere... Hun: Vet du hva som irriterer meg mest med dere gutter? Jeg: umm, nei? Hun: At dere er så dårlige til å ta hint... Hahaha :!: Endret 20. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 En del av en samtale jeg hadde med ei jente en gang: Hun: Ja, har du kjæreste da? Jeg: Nei Hun: Ok Ett halvt minutt senere... Hun: Vet du hva som irriterer meg mest med dere gutter? Jeg: umm, nei? Hun: At dere er så dårlige til å ta hint... Hahaha :!: haha, så sant så sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå