Resus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har to ulike disker som jeg har planer om å sette i Raid 1. En 200 GB og en 250 GB. Er det mulig å sette opp et Raid 1 på 200 GB og i tillegg kunne bruke de resterende 50 GB som en vanlig partisjon? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har to ulike disker som jeg har planer om å sette i Raid 1.En 200 GB og en 250 GB. Er det mulig å sette opp et Raid 1 på 200 GB og i tillegg kunne bruke de resterende 50 GB som en vanlig partisjon? Det er mulig med raid-1 med 2 forskjellige disker. Men da får du bare kapasiteten til den minste. Altså 200 gb. De resterende 50 gb tror jeg ikkje at du kan bruke nei. Men si ifra hvis den dukker opp i diskmanager, noe som jeg ikkje tror Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 i Linux vettu, der går sånt an. Men sikkert ikke i mikkemus os som lillemyk lager. Neida, men sånn helt seriøst, det er mulig du får opp de resterende 50gb ene hvis du legger opp software raid i windows og. Lenke til kommentar
Resus Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Det gikk fint å sette de to diskene opp som Raid1, men de siste 50GB forsvant. Uansett så var det 200GB raid1 som var viktig. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå